عرضه دست‌بند هوشمند وان پلاس رسماً تایید شد - تکفارس 
عرضه دست‌بند هوشمند وان پلاس رسماً تایید شد - تکفارس 

عرضه دست‌بند هوشمند وان پلاس رسماً تایید شد

مهدی ملکی
۱۵ دی ۱۳۹۹ - 21:00
دست‌بند هوشمند وان پلاس

پیش‌تر گزارشاتی مبنی بر طراحی دست‌بند مخصوص شرکت وان پلاس منتشر شده بود که گویا حقیقت دارند؛ این شرکت در حال کار روی یک دست‌بند هوشمند است تا بازار دست‌بندهای سری می شیائومی را تصاحب کند.

این دست‌بندهای جدید روی صفحه رسمی فیس‌بوک تولیدکننده مذکور ظاهر شده‌اند، با این حال موارد زیادی از آن ذکر نشده است و ما مجبوریم که به گزارش‌های غیررسمی اتکا کنیم.

افشاگران معروف یعنی ایشان آگاروال و موکول شارما چندان ما را منتظر نگذاشته‌اند و جزیئات غیررسمی دست‌بند هوشمند جدید وان پلاس را منتشر کرده‌اند. طبق این گزارش «وان پلاس بند» مجهز به یک نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED، ۱۳ حالت تمرین و نرمش، گواهینامه IP68 و عمر باتری ۱۴ روزه خواهد بود.

همچنین اشاره شده است که این گجت هوشمند پوشیدنی دارای حسگر ردیاب خواب، ضربان قلب ۲۴/۷ و حسگر اندازه‌گیر سطح اکسیژن خون است. انتظار می‌رود که این محصول تازه‌نفس وان پلاس با قیمتی حدود ۳۴ دلار در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال جاری (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) در هند عرضه شود و سپس به بازار جهانی راه یابد. همچنین مشخص شده است که مجموعه و طیف وسیعی از رنگ‌ها برای طراحی این محصول در نظر گرفته شده است و کیفیت سلیکیونی این دست‌بند نیز همه را راضی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید