Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی - تکفارس 
Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی - تکفارس 
Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی - تکفارس 

Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی

پوریا اسدی
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 14:00
Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی - تکفارس 

HP یک ایده جدید برای تعریف حس و ظاهر لپ‌تاپ پریمیوم دارد و این چیزی است که شما احتمالا انتظار آن را ندارید: چرم. Spectre Folio جدید یک لپ‌تاپ قوی است که تنها از جلد چرمی استفاده نمی‌کند بلکه چرم کاملا به قاب آلومینیوم و منیزیم متصل شده است. این پوشش به صورت دستی دوخته و رنگ‌بندی شده است که تا حالت تکه‌های اصلی چرم را تشدید کند و حتی پد لمسی هم به همان رنگ است. این عمل باعث ایجاد یکدستی، ظاهر منحصر به فرد و ایجاد احساس به نوت‌بوک جدید HP شده است.

Spectre Folio لپتاپ جدید HP با روکش چرمی - تکفارس 

هنگامی‌ که شما درباره محصولات پریمیوم در بازار الکترونیک فکر می‌کنید، ممکن است به فلزات عجیب و غریب مورد نیاز برای ساخت آنها فکر کنید. شما ممکن است به شیشه‌های سیکوریت، فیبر کربن یا آلومینیوم جلا خورده، عناصر و ترکیباتی بسیار متفاوت از آنچه در مبلمان یا مد پیدا می‌شود، فکر کنید. اما HP دنیایی از طراحی کلاسیک و مدرن را با آنچه که برای ایجاد Spectre Folio استفاده کرده است، به ارمغان می‌آورد، چیزی که احساس قدیمی‌ بودن را به آن می‌دهد، اما با سخت‌‌افزار مدرن در درون آن.

با توانایی تغییر وصعیت به یکی از سه حالت برای استفاده مجزا – لپ تاپ، تبلت و چیزی بین این دو برای استفاده از مدیا یا خلق اثر – Spectre Folio دارای سه انتخاب با استفاده از پردازنده‌های سری Y اینتل است. اولین محصول شامل پردازنده‌ی دو هسته‌ای نسل هشتم i5-8200Y  است که از ۱۳۰۰ دلار شروع می‌شود. دومی، لپ‌تاپی دو هسته‌ای با i7-8500Y (فراریسمانی) است که با قیمت ۱۵۰۰ دلار قیمت عرضه می‌شود و سومین مدل همان پردازنده را ارائه می‌دهد اما بدون اتصال پیشرفته LTE به اینترنت که با قیمت ۱۴۰۰ دلار عرضه می‌شود.

هر پیکربندی ۸ گیگابایت حافظه DDR3 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD NVMe M.2 و نمایشگر IPS 13.3 اینچ ۱۰۸۰P دارد. HP ادعا می‌کند که یک مدل ۴K در بعضی از نقاط جهان در آینده در دسترس خواهد بود. پورت‌های آن شامل یک جفت Thunderbolt 3 ، یک کانکتور USB-C 3.1 و یک جک هدفون استاندارد است. این لپ‌تاپ باتری ۵۴٫۲۸ وات ساعت دارد و به ما گفته شده که عمر باتری ۱۸ ساعته در سناریوهای ایده‌آل خواهد داشت.

Spectre Folio مانند سایر محصولات از این برند کاملا ساکت است و دارای هیچ فنی نیست. سوراخ‌های خروجی گرما با یک چرم پوشیده نشده است. در پشت لولا، شکاف کوچکی وجود دارد که باعث می‌شود تا جریان کم غیر فعال هوا برای کمک به خنک کردن، به کار گرفته شود.

HP Specter Folio چرمی‌ در روز ۲۹ اکتبر در فروشگاه Best Buy با پیکربندی Core i7 عرضه خواهد شد و مدل‌های بیشتری در فروشگاه وب HP عرضه می‌شود.

آیا شما نیز از طرفداران این برند هستید؟ این محصول جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید