سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا معرفی شد - تکفارس 
سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا معرفی شد - تکفارس 
سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا معرفی شد - تکفارس 

سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا معرفی شد

افشین نوری
۱۹ دی ۱۴۰۲ - 13:45
Omen Transcend 14

لپ تاپ اچ‌پی Omen Transcend 14 در نمایشگاه CES 2024 به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا معرفی شد. این لپ‌تاپ از یک صفحه نمایش OLED 2.8K 120Hz بهره می‌برد و مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل است.

لپ تاپ Omen Transcend 14 نه تنها سبک‌ترین، بلکه خنک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی دنیا است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۶ کیلوگرم دارای یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۸K و فرکانس ۱۲۰ هرتزی است که از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر ۴۰۰ نیت در حالت SDR و ۵۰۰ نیت در حالت HDR است و از فناوری VESA True Black HDR 400 پشتیبانی می‌کند.

Omen Transcend 14

در این لپ تاپ امکان انتخاب بین پردازنده‌های Core Ultra 7 155H و Core Ultra 9 185H Meteor Lake اینتل در کنار گرافیک‌های GeForce RTX 4050، RTX 4060 و RTX 4070 انویدیا وجود دارد. شما همچنین می‌توانید این لپ تاپ را با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x-7467 و حداکثر ۲ ترابایت حافظه PCIe Gen4 SSD پیکره‌بندی کنید.

Omen Transcend 14

لپ تاپ Omen Transcend 14 مجهز به یک محفظه بخار با فناوری جریان دو کاناله اینتل است که به‌گفته اچ‌پی می‌تواند به فشار استاتیکی ۴ برابری دست یابد و علیرغم اینکه در یک ضخامت ۱۲ میلی‌متری قرار دارد، ۸۰ وات عملکرد پایدار ارائه می‌کند.

Omen Transcend 14

پورت‌های این لپ تاپ شامل تاندربولت ۴، درگاه DisplayPort 1.4، یک پورت USB Type-C 10 Gbps، دو درگاه USB Type-A 10 Gbps، HDMI 2.1 و یک جک صوتی ترکیبی می‌شوند. قابلیت‌های دیگر این لپ تاپ عبارتند از وبکم FHD IR، کیبورد RGB و باتری ۷۱ وات‌ساعتی با شارژ ۱۴۰ وات.

Omen Transcend 14

این لپ‌ تاپ علاوه بر پشتیبانی از پلاگین‌های OpenVINO از Otter.ai برای ترجمه زنده، زیرنویس‌های آنی و یادداشت‌‌برداری توسط هوش مصنوعی بهره می‌برد. همچنین خروجی صدای آن توسط شرکت HyperX تنظیم شده است

لپ تاپ Omen Transcend 14 از امروز برای پیش‌سفارش در رنگ‌های مشکی و سفید از طریق وب‌سایت HP.com با قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار در دسترس است. مشخصات کامل آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید