محبوبیت مک بوک‌های اپل در آمریکا از لپ تاپ‌های دل و اچ پی کمتر است - تکفارس 
محبوبیت مک بوک‌های اپل در آمریکا از لپ تاپ‌های دل و اچ پی کمتر است - تکفارس 

محبوبیت مک بوک‌های اپل در آمریکا از لپ تاپ‌های دل و اچ پی کمتر است

مهدی حلوائی
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 19:23
مک بوک پرو اپل

هر چند که مک بوک‌ پروهای جدید اپل توانسته‌اند تا تحسین منتقدین و کاربران را برانگیزند اما بر اساس جدیدترین پژوهش موسسه تحقیقاتی Statista، لپ تاپ‌های اپل در کشور آمریکا از محبوبیت کمتری نسبت به لپ تاپ‌های شرکت‌های دل و اچ‌ پی برخوردارند. بر این اساس، لپ تاپ‌های شرکت اچ پی ۳۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند و لپ تاپ‌های شرکت‌های دل و اپل به ترتیب با ۲۷ و ۲۴ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده لپ تاپ‌ در آمریکا

این اطلاعات از طریق مطالعه‌ای بین ۴.۷۹۲ کاربر آمریکایی ۱۸ تا ۶۴ سال در بین جولای ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ به دست آمد. مزیت محصولات دل و اچ پی نسبت به اپل، قیمت پایین‌تر آن‌هاست. نسخه‌ی پایه‌ی مک بوک پروی ۱۴ اینچی جدید اپل ۱.۹۹۹ دلار قیمت داشته و این قیمت برای نسخه‌های قدرتمندتر آن به ۶۰۰۰ دلار نیز می‌رسد. این در حالی است که لپ تاپ‌هایی مانند دل XPS 13، دل XPS 17 و اچ پی اسپکتر x306 با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر به فروش رسیده و عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز دارند.

نظر شما در مورد لپ تاپ‌های اپل چیست؟ به‌نظر شما آیا مک بوک پروهای جدید اپل می‌توانند عامل برتری این شرکت در بازار لپ‌ تاپ‌ها در آمریکا بشوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.