گوشی Galaxy P30 اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد داشت - تکفارس 
گوشی Galaxy P30 اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد داشت - تکفارس 
گوشی Galaxy P30 اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد داشت - تکفارس 

گوشی Galaxy P30 اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد داشت

علیرضا هاشمی
۴ مهر ۱۳۹۷ - 08:30
گوشی Galaxy P30 اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد داشت - تکفارس 

روز به روز اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی Samsung Galaxy P30 فاش می‌شود. روز گذشته مشخص شد که گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایش LCD بهره خواهد برد. امروز نیز اطلاعاتی در مورد ظرفیت حافظه داخلی‌ و نوع رنگ بندی این گوشی لو رفت. هم اکنون نیز اخباری درباره مقدار حافظه رم آن و قابلیت‌های امنیتی آن منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که گوشی Samsung Galaxy P30 به چه پردازنده‌ای مجهز خواهد شد. اگر چه احتمال آن می‌رود که پردازنده‌‌ی آن از شرکت کوالکام تهیه شود زیرا پردازنده‌های این شرکت در کشور‌های آسیایی محبوبیت زیادی دارند و توانسته‌اند طرفداران بسیاری را برای خود به دست بیاورند. با این وجود، مشخص شده است که گوشی Samsung Galaxy P30 از شماره مدل SM-G6200 استفاده می‌کند و برای آن ۶ گیگابایت حافظه رم قید شده است. همانطور که روز گذشته خبر آن را گزارش دادیم، این مقدار از حافظه رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، این گوشی به صورت پیشفرض از نسخه ۸٫۱ اندروید اریو بهره خواهد برد که بر روی آن آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی Experience سامسونگ نصب شده است.

همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش LCD خواهد بود. این تصمیم سامسونگ بسیار غیر معمول جلوه می‌کند زیرا تقریبا تمامی افراد از تمایل این شرکت به صفحه نمایش‌های AMOLED آگاه هستند. به غیر از این مورد، شایعاتی فراوانی در رابطه با قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در این گوشی منتشر شده بود اما با توجه به اطلاعات جدید به دست آمده، می‌توان به بی‌اساس بودن این شایعات پی برد.

طبق گزارش‌ها، گوشی Galaxy P30 همزمان در کنار برادر بزرگ‌تر خود یعنی +Galaxy P30، در ماه آینده عرضه خواهند شد. این دو گوشی هوشمند به عنوان اولین دیوایس‌های سری P فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. این سری از گوشی‌های سامسونگ تمرکز خود را بر روی ارائه سخت افزار قدرتمند با قیمت پایین‌ گذاشته است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی‌های جدید سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید