گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد

میر مهدی حامی
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - 17:00
گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد - تکفارس 

در حالی که چند روز پیش فریمور اندورید پای ظاهرا نشان دهنده وجود چهار نسخه مختلف از گلکسی S10 بود، اطلاعات جدید که امروز منتشر شده به ما می‌گوید که تنها سه مدل از این گوشی وجود خواهد داشت.

مدل‌های جهانی این گوشی SM-G970F، SM-G973F و SM-G975F خواهند بود. G970 یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچ تخت دارد، صفحه نمایش G973 همان سایز اما با لبه‌های خمیده است و نسخه G975 نیز با پنل خمیده ۶٫۴۴ اینچی عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که پس از عرضه دو نسل از پرچمداران سری S با نمایشگر‌های خمیده، دوباره شاهد بازگشت نمایشگر تخت در این سری هستیم (گلکسی S7 آخرین نسل از پرچمداران این سری با نمایشگر تخت بود). همچنین، S10+ (G975) یک صفحه نمایش بزرگتر از نوت ۹ را ارائه خواهد کرد که به نوبه خود بسیار جالب است.

هر سه نسخه در اوایل سال آینده با اندروید پای عرضه خواهند شد. یک نسخه از گلکسی S10 با قابلیت پشتیبانی از ۵G نیز مورد آزمایش قرار گرفته است، که البته به نظر دارای شماره مدل جداگانه‌ای نمی‌باشد. همچنین ممکن است که نسخه ۵G در نهایت تنها منحصر به بازار کره جنوبی و آمریکا باشد.

یکی از دو مدل کوچکتر S10 ممکن است تنها یک دوربین عقب داشته باشد، در حالی که دو مدل دیگر دارای دو دوربین خواهند بود. حتی ممکن است +S10 دارای سه سه لنز در پشت و دو دوربین جلویی باشد، که در مجموع تعداد دوربین‌های این دستگاه را به پنج خواهد رساند، درست مانند گوشی آینده الجی یعنی V40 ThinQ.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید