نظر سنجی‌ها حاکی از تاثیر فرزندان و امنیت برای خرید وسایل هوشمند خانگی است - تکفارس 
نظر سنجی‌ها حاکی از تاثیر فرزندان و امنیت برای خرید وسایل هوشمند خانگی است - تکفارس 
نظر سنجی‌ها حاکی از تاثیر فرزندان و امنیت برای خرید وسایل هوشمند خانگی است - تکفارس 

نظر سنجی‌ها حاکی از تاثیر فرزندان و امنیت برای خرید وسایل هوشمند خانگی است

پوریا اسدی
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - 11:30
نظر سنجی‌ها حاکی از تاثیر فرزندان و امنیت برای خرید وسایل هوشمند خانگی است - تکفارس 

خانه‌ها در سراسر جهان بسیار هوشمندتر شده‌اند، زیرا افراد دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت بیشتری را وارد زندگی خود می‌کنند. چه چیزی با عث این رشد شده است؟ بر اساس یک مطالعه که توسط Home Depot انجام شده است، داشتن یک فرزند در خانه‌ اغلب بر تصمیم خرید لوازم هوشمند تاثیر می‌گذارد.

بیش از سه چهارم افراد مورد مطالعه، فرزندان را به عنوان بزرگترین دلیل خرید وسایل خانگی هوشمند عنوان می‌کنند – گرچه تعریف آنها تنها به کودکان زیر ۱۸ سال محدود نمی‌شود. فرزندان هنوز هم بر پدر و مادرشان تأثیر می‌گذارند و نظرسنجی نشان می‌دهد که والدین را وادار کرده‌اند تا محصولات خانگی هوشمند را به خانه اضافه کنند.

براساس این داده‌ها چنین نتیجه‌ای قابل پیش بینی است. دستگاه‌های هوشمند خانه می‌توانند برخی از وظایف را بسیار آسان‌تر انجام دهند و به طور کلی برای برقراری ارتباط با آنها، دستیاران محبوبی مانند الکسای آمازون، دستیار گوگل و سیری اپل روش‌های قابل دسترسی ارائه می‌دهند. این می‌تواند منحنی یادگیری را پایین بیاورد و ابزارهای ظاهرا با تکنولوژی بالا را بسیار قابل دسترس‌تر کند. آنها همچنین برقراری ارتباط بین فرزندان -در هر سنی- و والدین را به طوری که برای آنها آشنا باشد، آسان‌تر می‌کند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که دستگاه‌های خانگی هوشمند زندگی را برای بزرگسالان و سالخوردگان آسان‌تر می‌کند و ممکن است به آنها اجازه دهد تا در خانه‌های خود به طور مستقل با ساده سازی و یا حتی خودکارسازی برخی از کارها به زندگی ادامه دهند.

در خارج از نفوذ نسل جوان، مردم انگیزه‌ای برای افزودن فناوری هوشمند به خانه‌هایشان دارند. در بالای لیست نظرسنجی Home Depot، با بیش از یک نفر در هر چهار نفر خریدار دستگاه‌های هوشمند برای قفل کردن خانه‌ها، امنیت گزینه اصلی است. تقریبا ۲۰ درصد از افراد این محصولات را برای راحتی و نظارت بر کل خانه خود خریداری کرده‌اند، در حالی که ۱۳ درصد گفته‌اند که دستگاه‌های هوشمند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی خریداری می‌کنند.

هنگامی‌ که دستگاه‌های متصل به اینترنت راه خود را به خانه‌ها باز کردند، صاحبان خبر از چند مورد شگفتی داده‌اند. تقریبا دو نفر از پنج نفر در مورد چگونگی نصب و راه‌اندازی آسان صحبت کردند. سی و هفت درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفتنه‌اند، گفتند که تحت تأثیر امنیت بیشتری قرار دارند که دستگاه‌ها آن را ارائه می‌دهد. ۳۵ درصد پاسخ دهندگان از استفاده ی آسان از این دستگاه‌ها  خشنود بودند.

آیا شما هم از دستیار دیجیتال استفاده می‌کنید؟ آیا آنها را قابل اتکا می‌دانید؟ لطفا نظرات خود را با تکفارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید