گلکسی نوت ۱۰ | سرآغاز مسیری جدید در محصولات سامسونگ - تکفارس 
گلکسی نوت ۱۰ | سرآغاز مسیری جدید در محصولات سامسونگ - تکفارس 
گلکسی نوت ۱۰ | سرآغاز مسیری جدید در محصولات سامسونگ - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ | سرآغاز مسیری جدید در محصولات سامسونگ

سید محمد معلمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
گلکسی نوت ۱۰ | سرآغاز مسیری جدید در محصولات سامسونگ - تکفارس 

لئوناردو داوینچی را همه به خاطر طراحی‌ها و نقاشی‌هایش می‌شناسند زیرا او بود که طراحی اولین هلیکوپتر، تانک و موتور را کشید و حالا به جهت اینکه کمپانی‌های بزرگ از نام این نقاش و طراح ایتالیایی استفاده کنند، در تلاشند نام او را سرآغاز مسیر جدیدی در محصولاتشان بدانند.

به همین دلیل سامسونگ سعی کرده تا از اسم رمز داوینچی (Da Vinci) برای گلکسی نوت ۱۰ استفاده کند.

اطلاعات مربوط به دستگاه جدید سری نوت سامسونگ از حساب کاربری توییتر Ice Universe که در زمینه فاش کردن داده‌های محصولات سامسونگ شناخته شده، به دست آمده است.

پیش از این گلکسی نوت ۸ با اسم رمز Great و گلکسی نوت ۹ با اسم رمز Crown شناخته می‌شد ولی پس از معرفی مشخص گردید که فبلت ۶٫۴ اینچی سامسونگ به غیر از مقدار رم بیشتر، دوربین بهبود یافته، پردازنده سریع‌تر و قلم S دارای بلوتوث، ویژگی‌های جدیدی نداشت بر این اساس احتمال می‌رود که اگر نوت ۱۰ امکانات جدید و ویژگی‌های بهتری داشته باشد، مورد استقبال طرفداران سری نوت سامسونگ قرار گیرد.

حالا سؤالی که پیش می‌آید این است که چه امکانات تازه‌ای در گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ که قرار است در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ معرفی شود، مشاهده خواهیم کرد؟

آنطور که شایعه شده، ممکن است گلکسی نوت ۱۰ از همان تراشه‌ای استفاده کند که قرار است در گلکسی اس ۱۰ وجود داشته باشد که زمان معرفی آن فوریه سال ۲۰۱۹ خواهد بود. این اتفاق می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران محصولات شرکت کره‌ای باشد زیرا ادعا شده که گلکسی اس ۱۰ دارای قابلیت ۵G در دست تولید می‌باشد بنابراین می‌توانیم تا حدودی اطمینان حاصل کنیم که نوت جدید سامسونگ از اینترنت نسل ۵ پشتیبانی می‌کند بخصوص اینکه شرکت کره‌ای می‌خواهد در محصولات جدید خود نوآوری‌های زیادی به وجود بیاورد.

ضمن اینکه احتمال وجود اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش در نوت ۱۰ نیز بسیار زیاد است زیرا انتظار می‌رود که این تکنولوژی را ابتدا در گلکسی اس ۱۰ ببینیم.

در نهایت اگر بخواهیم در مورد دوربین گلکسی نوت ۱۰ سخن بگوییم، ابتدا باید دوربین گلکسی اس ۱۰ را بررسی نماییم از این جهت که هر نوع ماژولی که در دستگاه بعدی سری اس مشاهده شد (احتمالاً دوربین اصلی سه‌گانه) شاید در گلکسی نوت ۱۰ نیز وجود داشته باشد.

جدای از اینکه داوینچی یک طراح و نقاش بود، او را یک هنرمند نیز می‌دانند بنابراین شاید سامسونگ برنامه دارد تا ابزارهای خلاقانه‌تری را در نوت ۱۰ عرضه کند. البته این نوآوری‌ها شاید در ادامه امکانات تازه قلم S گلکسی نوت ۹ باشد.

یکی از سایت‌های کره‌ای به نام The Bell مدعی است که سامسونگ قصد دارد قلم نوت ۹ را باز هم پیشرفته‌تر نماید.

به غیر از سامسونگ، دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی نیز اعلام کرده‌اند که می‌خواهند بازار فروش محصولاتشان را دوباره بروزرسانی نمایند. برای مثال، هوآوی قصد دارد محصولاتی معرفی کند که شرایط فعلی بازار را تغییر می‌دهد و سامسونگ هم با گوشی تاشو خود در فکر ایجاد انقلابی عظیم در بازار تلفن‌های هوشمند است و مطمئناً در همایش امشب نیز، بدون تردید اپل از نوآوری‌های آتی در آیفون‌های بعدی صحبت خواهد کرد.

به هر ترتیب، شاید با این اوصاف بتوانیم گلکسی نوت ۱۰ را مهمترین گوشی بدانیم که قرار است در سال ۲۰۱۹ معرفی شود.

به نظر شما، گلکسی نوت ۱۰ چه نوآوری‌هایی خواهد داشت؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید