Xperia XZ3 آماده پیش فروش در اروپا - تکفارس 
Xperia XZ3 آماده پیش فروش در اروپا - تکفارس 
Xperia XZ3 آماده پیش فروش در اروپا - تکفارس 

Xperia XZ3 آماده پیش فروش در اروپا

وحید درگایی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - 12:31
Xperia XZ3 آماده پیش فروش در اروپا - تکفارس 

سونی کمی پس از معرفی Xperia XZ3 به عنوان یک پرچمدار، اعلام کرد که به زودی پیش فروش این گوشی هوشمند را در ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد کرد و هنوز زمانی را برای فروش رسمی دستگاه مشخص نکرده ولی حدس ما این است که زمان فروش رسمی نیز در ماه اکتبر باشد.

وبسایت آمازون در آلمان که یکی از بزرگترین سایت های فروشنده جهان به شمار می رود تصمیم گرفته که تا پایان ماه صبر نکند و پیش فروش این دستگاه را کمی زودتر آغاز کند. نکته جالب تر راجع به این پیش فروش این است که آمازون این دستگاه را به همراه یک میکرو اس دی به عنوان هدیه به فروش می رساند.

هفته پیش بود که سونی اعلام کرد، پرچمدار جدیدش، یعنی Xperia XZ3 با هندزفری Ear Duo به مشتریان داده خواهد شد ولی وبسایت آمازون چیزی راجع به این هدیه همراه با گوشی چیزی نگفته است و احتمال می رود که این هدیه مخصوص خریداران آمریکا و کشور های خاص دیگر باشد که قرار است از ۲۴ سپتامبر، پیش فروش برای آن ها شروع شود.

در هر حالتی، اگر می خواهید Sony Xperia XZ3 را پیش خرید کنید، حداقل هزینه پرداختی برای آن ۸۰۰ یورو است و شما می توانید دستگاه تان را در رنگ های مشکی، قرمز، سبز و سفید نقره ای خریداری کنید و به نقل از آمازون، خرید رسمی دستگاه در ۵ اکتبر امکان پذیر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید