Meizu M8 Lite در TENAA روئیت شد - تکفارس 
Meizu M8 Lite در TENAA روئیت شد - تکفارس 
Meizu M8 Lite در TENAA روئیت شد - تکفارس 

Meizu M8 Lite در TENAA روئیت شد

میر مهدی حامی
۶ شهریور ۱۳۹۷ - 16:00
Meizu M8 Lite در TENAA روئیت شد - تکفارس 

در ابتدای ماه جولای یک گوشی هوشمند میزو اسرارآمیز با شماره مدل M816Q تایید شد که تصورات بر این بود که این گوشی میزو X8 باشد، اما با توجه به آخرین لیست در TENAA، این گوشی احتمالا یک تلفن بسیار ارزان قیمت از سری M است و احتمالا میزو M8 Lite نامیده می‌شود، گزینه‌ای حتی ارزان‌تر از میزو M8c که قیمت ۱۴۰ یورویی دارد.

میزو جدید دارای تراشه‌ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز خواهد بود که می‌تواند یا تراشه مدیاتک MT6737 با چهار هسته Cortex-A53 باشد و یا اسنپدراگون ۲۱۲ با چهار هسته Cortex-A7. رم دستگاه ۳ گیگابایت خواهد بود، در حالی که  فضای ذخیره سازی آن نیز ۳۲ گیگابایت است و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، همراه با فلاش LED دوتایی و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن خواهد داشت. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. خبری از ناتچ در این گوشی نیست و پنل نمایشگر ۵٫۷ اینچی LCD آن رزولوشن +HD با نسبت ۱۸:۹ را دارا می‌باشد.

باتری دستگاه ۳،۱۰۰ میلی آمپر ساعت ذکر شده است که در داخل بدنه ۱۴۸٫۱*۷۳*۸٫۴۴ میلیمتر با وزن ۱۴۵ گرم قرار گرفته است. این گوشی در رنگ‌های سیاه و سفید در دسترس خواهد بود، اما زمان در دسترس قرار گرفتن و قیمت آن هنوز توسط میزو مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید