میزو ۱۷ با اتصال ۵G در آوریل معرفی خواهد شد - تکفارس 
میزو ۱۷ با اتصال ۵G در آوریل معرفی خواهد شد - تکفارس 
میزو ۱۷ با اتصال ۵G در آوریل معرفی خواهد شد - تکفارس 

میزو ۱۷ با اتصال ۵G در آوریل معرفی خواهد شد

علی نصرتی
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 15:32
میزو ۱۷ با اتصال ۵G در آوریل معرفی خواهد شد - تکفارس 

سازنده چینی میزو هفدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. این شرکت در یک پیام طولانی از همه کسانی که حتی تصور نمی‌کنید، از رهبران سیاسی که از شروع میزو پشتیبان آن بودند گرفته تا توسعه‌دهندگان Flyme، تأمین‌کنندگان زنجیره‌ای، طرفداران و رسانه‌ها تشکر کرده است.

این پیام با اشاره به تلفن هوشمند میزو ۱۷ به پایان رسید که عرضه آن به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تأخیر افتاد. اما انتظار می‌رود این تلفن با اتصال ۵G و تمام ویژگی‌های مرتب و ظریف که با اتصال نسل بعدی می‌آید، به ماه آوریل برسد.

در مورد این تلفن حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد. انتظار می‌رفت تلفن موردنظر زودتر به بازار بیاید، اما به دلیل محدودیت‌هایی که در سراسر چین وجود دارد، کارمندان توانایی کار همچون گذشته را نداشتند. تاکنون می‌دانیم که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم X۵۵ استفاده می‌کند، و به لطف درز خبری ماه گذشته، فهمیدیم که میزو ۱۷ با پنل OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی عرضه می‌گردد.
میزو شرکتی است که از هیچ گرایش و روندی پیروی نمی‌کند، بنابراین انتظار داریم دستگاه جدید هیچ شکاف و حفره‌ای در صفحه نمایش نداشته باشد و همانند خانواده میزو ۱۶، در قسمت‌های بالا و پایین از پخ و حاشیه بسیار نازکی برخوردار باشد.

از نظر ویژگی‌های خاص برای این گوشی نیز سه دوربین به همراه حسگر اثر انگشت UD (زیر صفحه نمایش)، سیستم عامل اندروید ۱۰ با FlymeOS و نوعی شارژ سریع که امیدواریم بیشتر از ۲۴ وات موجود در میزو ۱۶s پرو باشد‌، پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید