سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد

محمد علی مشهدی جعفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 08:00
سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

پس از یک کارزار تبلیغاتی طولانی، میزو سرانجام از آخرین پرچمداران خود با نام‌های میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو رونمایی کرد. مشخصات این دو نزدیک به هم هستند، هردو دارای دوربین‌های کمکی بهتر، شارژ بیسیم و رم سریعتر هستند. از نظر بصری، این دو تقریباً غیر قابل تشخیص هستند تنها تفاوت این است که پرو ۱۷ دارای پشت سرامیکی است. این‌ گوشی‌ها همچنین اولین محصولات میزو هستند که از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کنند.

سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

 

 

گوشی‌های میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو دارای نمایشگرهای ۶٫۶ اینچی سوپر AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند. این پنل‌ها با یک حسگر اثر انگشت در صفحه‌نمایش، نسبت ابعاد ۱۹٫۵:۹ و سازگار با HDR 10+ هستند. همچنین یک بلندگو دوتایی و موتور هپتیک جدید میزو ۳ را نیز دارند.

در قسمت پشتی، هر دو گوشی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی یعنی IMX686 مجهز هستند. میزو ۱۷ پرو یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی را به شما ارائه می‌دهد که تا ۸ برابر بزرگنمایی بدون از دست دادن کیفیت و همچنین یک دوربین فوق‌العاده ۳۲ مگاپیکسلی دارد که قادر به گرفتن عکس با زاویه ۱۲۹ درجه است. چهارمین دوربین، S5K3 3D TOF سامسونگ است که برای واقعیت افزوده و ضبط محتوا‌ با عمق زیاد اتفاده خواهد شد.

مدل میزو وانیلا ۱۷ یک دوربین با پهنای باند ۱۲ مگاپیکسلی را در کنار یک دوربین فوق‌العاده ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارای لنز ماکرو را به ارمغان می‌آورد.

هر دو پرچمدار سری میزو ۱۷ سری اسنپدراگون ۸۶۵ را دارا هستند و همچنین رم نسخه پرو ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 است در حالی که مدل وانیلا به ۸ گیگابایت از نوع LPDDR4X مجهز است. هر دو دارای حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 هستند.

همچنین باتری‌ها، ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند و از شارژ سریع سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کنند در حالی که نسخه‌ی پرو می‌تواند شارژ بیسیم ۲۷ واتی را انجام دهد. هر دو گوشی دارای سیستم عامل Flyme 8.1 هستند که بر پایه‌ی اندروید ۱۰ ساخته شده است.

گوشی میزو ۱۷ در رنگ های سبز، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد و در حال حاضر برای پیش سفارش آماده است. نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۵۲۵ دلار و نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۵۶۵ دلار به قیمت‌گذاری شده است.

گوشی میزو ۱۷ پرو، در رنگ‌های سبز نعنایی، سیاه و سفید با قیمت پایه‌ی ۳۶۹۹ یوآن  (۶۰۵ دلار) برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار دارد. این در حالی که مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۹۹ یوآن (۶۶۵ دلار) قیمت دارد. فروش رسمی این سری در چین از ۱۱ ماه می آغاز می‌شود.

میزو همچنین دو نسخه محدود و یک نسخه‌ی کلکسیونر را به بازار عرضه خواهد کرد که قیمت آن ۹۹۹۹ یوآن (۱۴۱۵ دلار) است و انتظار می‌رود در تاریخ ۲۵ ماه می عرضه شود و همچنین نسخه Aircraft Carrier از میزو ۱۷ با قیمت ۴۲۹۹ یوآن (۶۰۵ دلار) در تاریخ ۲۷ ماه می عرضه خواهد شد.

سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس سری میزو ۱۷ به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید