آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار - تکفارس 
آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار - تکفارس 
آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار - تکفارس 

آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار

سید محمد معلمی
۱ شهریور ۱۳۹۷ - 18:30
آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار - تکفارس 

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی به زودی و از تاریخ ۵ سپتامبر، پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive و دستگاه واقعیت مجازی Vive Pro را آغاز خواهد کرد.

در وب‌سایت رسمی این شرکت و طی یک پست وبلاگی، اچ‌تی‌سی گزارش داد که از تاریخ ۵ سپتامبر، دستگاه واقعیت مجازی پیشرفته خود را برای شهروندان آمریکایی و از طریق فروشگاه‌های آمازون، Best Buy، مایکروسافت، NewEgg و Vive.com به فروش خواهد رساند. به علاوه، این کمپانی اعلام کرد که عرضه جهانی این دستگاه از تاریخ ۲۴ سپتامبر آغاز خواهد شد. به گفته این شرکت، آداپتور بیسیم Vive در راستای تکمیل کردن برنامه تولید دستگاه‌های واقعیت مجازی می‌باشد.

دنیل ابرین، مدیرکل اچ‌تی‌سی Vive در ایالات متحده می‌گوید: اگر شرکت ما بخواهد بهترین دستگاه واقعیت مجازی را به مشتریان ارائه دهد، باید آن وسیله بیسیم باشد. مدت زیادی طول کشید تا ما توانستیم وسیله‌ای با این کیفیت را با همکاری شرکای هوشمندمان تولید کنیم.

او ادامه می‌دهد: اچ‌تی‌سی تمام تجربه مهندسی خود را به کار گرفته تا تجربه خاصی از هدست واقعیت مجازی گیمینگ را به کاربران ارائه دهد. من از اینتل و DisplayLink به خاطر همکاری که با ما داشته‌اند تشکر می‌کنم.

در مراسم رونمایی، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که برای همه خریداران آداپتور بیسیم Vive اشتراک رایگان دو ماهه در نظر گرفته است.

آداپتور بیسیم اچ‌تی‌سی Vive، رایگان برای کاربران

با استفاده از آداپتور بیسیم Vive اچ‌تی‌سی، استفاده‌کنندگان از واقعیت مجازی دیگر نیازی به اتصال دستگاه به رایانه شخصی‌شان نخواهند داشت زیرا دستگاه‌های VR اچ‌تی‌سی Vive و Vive Pro توانایی اجرا تصاویر واقعیت مجازی را به صورت مستقل دارند.

این آداپتور حدوداً ۳۰۰ دلار قیمت دارد ولی اگر کسی می‌خواهد این وسیله را با هدست Vive Pro نیز همگام کند، باید ۶۰ دلار بیشتر بپردازد.

آداپتور وایرلس اچ‌تی‌سی Vive نسبت به رقیب خود یعنی Oculus Go حدود ۱۰۰ دلار گرانتر است ولی امکانات بیشتری دارد.

اگرچه Oculus Go بیسیم است ولی تجربه واقعیت مجازی که از آداپتور بیسیم اچ‌تی‌سی Vive به دست می‌آید، بسیار متفاوت‌تر از دستگاه‌های متصل به رایانه می‌باشد. به علاوه، وسایلی مانند Oculus Go توانایی اجرای هر بازی را ندارند.

آداپتور بیسیم اچ‌تی‌سی Vive چگونه کار می‌کند؟آغاز پیش‌فروش آداپتور بیسیم Vive شرکت اچ‌تی‌سی با قیمت ۳۰۰ دلار - تکفارس 

بر اساس یک پست وبلاگی منتشر شده توسط اچ‌تی‌سی، نصب آداپتور بیسیم اچ‌تی‌سی Vive کار بسیار ساده‌ای است و تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد.

ابتدا باید یک کارت ePCI را نصب کرده و سپس یک حسگر را از رایانه‌ای که قرار است تصاویر را نشان دهد، به دستگاه واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی Vive متصل نمایید.

این کمپانی تایلندی اعلام کرده که محصولات واقعیت مجازی جدیدش، دارای میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای و رنج ۶ متری است.

اچ‌تی‌سی Vive با باند تداخل آزاد ۶۰ گیگاهرتز اجرا شده و از تنظیمات WiGig اینتل بهره می‌برد. ضمن اینکه با استفاده از رمز گشای XR شرکت DisplayLink، این آداپتور دارای باتری بادوام‌تر و تأخیر کمتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی Vive انرژی مورد نیاز خود را از پاوربانک مدل QC 3.0 اچ‌تی‌سی دریافت می‌کند که می‌توان از آن به عنوان منبع نیرو گوشی نیز بهره برد.

با مطالعه مقاله مربوط به Oculus Go، به نظر شما اچ‌تی‌سی می‌تواند با این دستگاه واقعیت مجازی رقابت کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید