مشخصات گوشی Motorola One فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی Motorola One فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی Motorola One فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی Motorola One فاش شد

علیرضا هاشمی
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - 16:30
مشخصات گوشی Motorola One فاش شد - تکفارس 

گوشی Motorola One چند روز پیش در بنچمارک Geekbench مشاهده شد و پس از آن دیگر وبسایت‌ها اخباری در رابطه با این گوشی در فضای اینترنت منتشر کردند. این گوشی نسخه ضعیف‌تر گوشی One Power خواهد بود که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. بسیاری از مشخصاتی که دیتابیس بچمارک‌ها توانایی نمایش دادن آن‌ها را نداشتند توسط خبرگزاری چینی TENNA برای علاقمندان به این گوشی منتشر شد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

نامی که در این مرحله برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، XT1941-2 است. صفحه نمایش ۵٫۸۸ اینچی آن رزولوشنی معادل ۱۵۲۰x720p پیکسل خواهد داشت و نسبت ابعاد تصویر آن رقم ۱۹:۹ خواهد بود. صفحه نمایش مدل بالاتر ۶٫۲ اینچ و با رزولوشن فول اچ‌دی است. طبق اطلاعاتی که در بنچمارک Geekbench منتشر شد، پردازنده Snapdragon 625 در این گوشی به کار رفته است و TENNA سه گزینه حافظه اجرایی رم را برای آن اعلام کرده است ( در سه ظرفیت ۳،۴ و ۶ گیگابایتی) و همچنین سه گزینه برای فضای ذخیره سازی موجود خواهد بود ( حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی). که با توجه به سیاست شرکت‌ها در صنعت موبایل مدل‌های ۳ و ۴ گیگابایتی به ترتیب ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مدل ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

هر دو منبع Geekbench و وبسایت TENNA برای تعداد دوربین‌ها عدد چهار را در لیست مشخصات گوشی Motorola One قرار داده‌اند. هر چند جزئیات دقیقی از دوربین‌ها در دست نیست اما یکی از دوربین‌های اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و وضوح دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

در اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده مشخصاتی در رابطه با باتری ثبت شده که نشان می‌دهد ظرفیت باتری در حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود در مقایسه با ظرفیت ۳۷۸۰ میلی آمپری شایعه شده برای باتری گوشی One Power، حجم کمتری خواهد داشت. ابعاد کلی دستگاه در حدود ۱۴۹٫۹x 72.2x 7.9 میلی متر تخمین زده می‌شود و وزن آن نزدیک به ۱۶۲ گرم خواهد بود.

این گوشی یکی از مدل‌های برنامه‌ریزی شده برای اندروید وان است بنابراین Motorola One باید از آخرین نسخه سیستم عامل بهره ببرد اما طبق گزارش وبسایت چینی اندروید ۸٫۱ Oreo بر روی آن اجرا خواهد شد. با این حال هیچ چیز قطعی نشده و ممکن است در حال آماده سازی اندروید پای برای این دستگاه باشد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی Motorola One چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید