سامسونگ بالاخره قیمت و هدایای پیش فروش را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ بالاخره قیمت و هدایای پیش فروش را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ بالاخره قیمت و هدایای پیش فروش را تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ بالاخره قیمت و هدایای پیش فروش را تایید کرد

وحید درگایی
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
سامسونگ بالاخره قیمت و هدایای پیش فروش را تایید کرد - تکفارس 

هنوز به رونمایی این پرچمدار زمان باقی مانده و دوست داران تکنولوژی می دانند که تا این جا، دنیای مجازی چقدر درگیر شایعات بوده ولی حالا خبری رسمی منتشر شده که کمی می توان روی آن حساب باز کرد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

تا این جا کمپانی هیچ چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده بود و نزدیک ترین خبری که به داشتن رسمیت دریافت کردیم، عکس لو رفته از وب سایت نیوزلند سامسونگ بود ولی حالا خبر موثقی داریم که از قیمت دستگاه و هدایای پیش خرید می گوید.

حالا دیگر فقط یک روز به معرفی “بزرگ بعدی” سامسونگ باقی مانده است که این نیز نتوانست سامسونگ را برای درز ندادن اطلاعاتش مجاب کند و قصد دارد تا لحظه آخر هواداران تشنه دیدار پرچمدارش باقی بمانند. در این اطلاعات قیمت خرید دستگاه در ویتنام به بیرون درز پیدا کرده است. این اطلاعات بسیار بیشتر از آن تصویر اولیه ی لو رفته هستند و بعد از مدتی نیز مانند اطلاعات پیشین منتشر شده، ناپدید شدند. از تصاویری که منتشر شد، می شد فهمید که برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه قیمت ۲۵ میلیون دونگ ویتنام در نظر گرفته شده و بری نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز این رقم در حدود ۳۰ میلیون دونگ ویتنام است.

اگر بخواهیم این اعداد را به نرخی که قابل لمس باشد، تبدیل کنیم، این دو نسخه چیزی در حدود ۹۸۰ و ۱۱۸۰ دلار قیمت خواهند داشت ولی این نکته لازم به ذکر است که هر دستگاه بسته به بازاری که در آن ارائه می شود و قدرت خرید مردم آن کشور قیمت متفاوتی خواهد داشت و احتمالا قیمت نهایی در آمریکا کمی متفاوت خواهد بود ولی نتیجه نهایی این است که قیمت تفاوت چشمگیری در بازار های دیگر نخواهد داشت.

در کنار یک قلم فوق حرفه ای، قرار است Note 9 با هدایایی ویژه ارائه شود که از آن ها می توان به شارژر وایرلسی، کابل تایپ سی به HDMI ، هندفری JBL و یک محافظ صفحه نمایش اشاره کرد. این هدایا جذاب هستند ولی نه به اندازه ی هندزفری AKG که توانایی دفع نویز را نیز دارد، احتمالا هدایای سامسونگ، منطقه به منطقه متفاوت خواهند بود و برای همه ی خریداران یکسان نیستند.

البته از لحاظ ارزشی، هدایایی که در پاراگراف بالا از آن ها صحبت شد، قیمت چندان پایینی ندارند و هندزفری JBL به تنهایی ۸۰ دلار قیمت دارد. در کنار آن شارژر وایرلسی نیز ارزشی بالغ بر ۳۰ دلار دارد و محافظ صفحه نمایش نیز ۳۰ دلار پای شما آب خواهد خورد که می توانید با پیش خرید این دستگاه، با داشتن این هدایا صرفه جویی خوبی انجام دهید.

نظر شما کاربران تکفارس راجع به این هدایا چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید