Sony Xperia XZ3 تاییدیه خودش را در برزیل دریافت کرد - تکفارس 
Sony Xperia XZ3 تاییدیه خودش را در برزیل دریافت کرد - تکفارس 
Sony Xperia XZ3 تاییدیه خودش را در برزیل دریافت کرد - تکفارس 

Sony Xperia XZ3 تاییدیه خودش را در برزیل دریافت کرد

وحید درگایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
Sony Xperia XZ3 تاییدیه خودش را در برزیل دریافت کرد - تکفارس 

سونی به تازگی یک پرچمدار را در ماه فوریه معرفی کرده این مساله بنظر نمی رسد جلوی کمپانی سونی را برای طراحی پرچمداری دیگر گرفته باشد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

به بیانی دیگر، اگر اطلاعاتی که اخیرا به دست ما رسیده اند موثق باشند، سونی قرار است دستگاه جدیدش Sony Xperia XZ3 را در ۳۰ آگوست و در نمایشگاه IFA معرفی کند و حالا اخبار جدیدتر خبر ازین موضوع می دهد که این دستگاه به تازگی تاییدیه خودش را در برزیل به انجام رسانده است.

از آنجایی که خیلی ساده به این دستگاه در لیست دستگاه های تایید شده، اشاره شده است نمی توان دقیقا فهمید که آیا این دستگاه همان گوشی Xperia XZ3 است یا خیر، ولی به هر حال این تاییدیه خبر ازین موضوع می دهد که ظاهرا دو مدل قرار است در نمایشگاه IFA رونمایی شوند که شماره کد آن ها H-9461 و H-9463 است. با این حال هیچ اطلاعات دقیق تری در این تاییدیه بروز پیدا نکرده است بجز اینکه باتری قرار است ۳۰۶۰ میلی آمپری باشد که نشان می دهد ظاهرا دستگاه جدید به نسبت Xperia XZ2، کاهش ۱۲۰ میلی آمپری در ظرفیت باتری داشته است.

اگر بخواهیم بررسی کنیم که چه چیز هایی را ازین دستگاه انتظار داریم، می بینیم که وظیفه پردازش در این دستگاه باید به عهده ی پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ باشد و در کنار این پردازنده باید حداقل ۶ گیگابایت حافظه اجرایی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار بگیرد. در مورد دوربین هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست ولی احتمالا دوربین پشت این دستگاه ، دوگانه نخواهد بود و به یک عدد اکتفا خواهد کرد و برای یک دوربین، سنسور جدید و ۴۸ مگاپیکسلی سونی بهترین و محتمل ترین گزینه موجود است. در کنار تمام این موارد و با معرفی اندروید ۹ که دیروز انجام شد ما انتظار داریم این دستگاه هوشمند قابلیت پشتیبانی ازین نسخه از اندروید را نیز دارا باشد.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید