تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد

وحید درگایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 16:00
تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 

در حالی که فقط دو روز به معرفی این پرچمدار محبوب کمپانی سامسونگ باقی مانده ولی ظاهرا این شرکت قصد ندارد هوادارنش را آرام نگه دارد و این بار با تصاویر جدید آن ها را هیجان زده کرده است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.قرار است پنجشنبه و ۹ آگوست گوشی هوشمند سامسونگ، یعنی Galaxy Note 9 به بازار معرفی شود ولی این تصاویر درز پیدا کرده در لحظه آخر می خواهند تمام هیجان روز معرفی را کم کم به هواداران تزریق کنند و چیز هیجان انگیزی برای روز موعود باقی نگذارند.

این تصاویر منتشر شده قابلیت ها و راز های S Pen را برملا کرده و به شکلی به ما فهمانده اند که احتمالا مهم ترین بخش این پرچمدار بزرگ همین قلم است. حالا حتما می پرسید پس اگر می پرسید که ازین تصاویر چه چیزی پیداست، ادامه خبر را از دست ندهید.

اول از همه، در این تصاویر به این یقین می رسیم که S Pen قرار است یک تکنولوژی بلوتوث محور باشد و همچنین این مساله را که این قلم قابلیت های ویژه ای از جمله قابلیت های ریموت کنترل شدن را دارد نیز به تایید ما خواهد رسید. شما می توانید با کلیک کردن بر روی قلم S Pen عکس برداری کنید، اپلیکیشن ها را کنترل کنید و یا مهم تر از همه، بر اساس خواسته های خودتان آن را شخصی سازی کنید.

همچنین در این تصاویر گفته می شود که S Pen توانایی تشخیص ۴۰۹۶ سطح از فشار دست شما را دارد که با این قابلیت می توان آن را یکی از دقیق ترین قلم های هوشمندی که تاکنون برای طراحی و نوشتن به بازار معرفی شده اند، نامید.

تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس  تصاویر جدیدی از Note 9 به بیرون درز پیدا کرد - تکفارس 

نظر شما کاربران تکفارس راجع به S Pen چیست؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید