قیمت Galaxy Note 9 در بریتانیا لو رفت - تکفارس 
قیمت Galaxy Note 9 در بریتانیا لو رفت - تکفارس 
قیمت Galaxy Note 9 در بریتانیا لو رفت - تکفارس 

قیمت Galaxy Note 9 در بریتانیا لو رفت

وحید درگایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 15:30
قیمت Galaxy Note 9 در بریتانیا لو رفت - تکفارس 

هنوز اطلاعات کمی از Note 9 باقی مانده که به بیرون درز پیدا کنند و یکی از آن ها قیمت این دستگاه است که آن هم بنظر می رسد در بریتانیا لو رفته و اطلاعات موجود در دنیای تکنولوژی موثق باشند. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

یکی از مواردی که هنوز برای ما مجهول بود مساله قیمت پرچمدار کمپانی سامسونگ،یعنی Galaxy Note 9 بود که بنظر می رسد آن نیز در حال حل شدن است. قیمت این فبلت در بریتانیا به بیرون درز پیدا کرده که این اتفاق توسط Roland Quandt رخ داده که منبع موثقی به شمار می رود و این مساله را برای ما نمایان می کند که نسخه های متفاوت این دستگاه در بریتانیا چه قیمتی خواهند داشت.

در این اطلاعات آمده که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه قرار است با قیمت ۹۰۰ پوند راهی بازار شود و برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز قیمت ۱۱۰۰ پوند در نظر گرفته شده، ولی باید توجه داشته باشید که این قیمت ها برای دستگاه آنلاک است و خریداران می توانند از شرکت های مخابراتی به صورت قراردادی این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

اگر بخاطر داشته باشید پیشتر قیمت Galaxy Note 8 در بریتانیا ۸۷۰ پوند بود که شایعات هم، نزدیک بودن قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Note 9 را با این دستگاه تایید می کند.

خوب، آیا این قیمت منتشر شده می تواند اطلاعاتی از قیمت احتمالی این دستگاه در آمریکا نیز به ما بدهد؟

اگر بخواهیم طبق روال بریتانیا و برگرداندن پوند به دلار و اختلاف قیمت نوت ۸ با نوت ۹ تخمین بزنیم که چقدر تفاوت قیمت وجود خواهد داشت می بینیم که احتمالا نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نوت ۹ قرار است در آمریکا با قیمت ۹۵۰ دلاری و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۱۵۰ دلاری عرضه شود.

ولی آیا این قیمت ها مناسب این اسمارتفون هستند یا به عبارت دیگر ارزشش را دارند؟

شما مقدار بسیار زیادی حافظه داخلی در اختیار خواهید داشت که در کنار آن نیز میکرو اس دی قرار گرفته و طی اخباری که پیشتر اعلام شد شما می توانید حافظه داخلی دستگاه تان را تا ۱ ترابایت افزایش دهید و این یکی از آیتم هایی است که می تواند خیال شما را برای نگه داشتن گوشی در مدت زمان زیاد راحت کند. البته این مساله هم وجود دارد که بعد از چند ماه معمولا قیمت ها افت خواهند کرد که برای پرچمداران این افت ها ، چشمگیر تر نیز خواهند بود پس اگر عجله ای برای خرید تان وجود ندارد شما می توانید چند ماهی صبر کنید و این دستگاه را با قیمت پایین تر نیز تهیه کنید.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خودتان را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید