با پول گلکسی نوت ۸، این گوشی را می‌توانید بخرید - تکفارس 
با پول گلکسی نوت ۸، این گوشی را می‌توانید بخرید - تکفارس 
با پول گلکسی نوت ۸، این گوشی را می‌توانید بخرید - تکفارس 

با پول گلکسی نوت ۸، این گوشی را می‌توانید بخرید

سید محمد معلمی
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
با پول گلکسی نوت ۸، این گوشی را می‌توانید بخرید - تکفارس 

مطمئناً گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار تلفن‌های هوشمند می‌باشد ولی واقعیت این است که هر کسی توانایی خرید این فبلت را ندارد زیرا قیمت آن به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد که بسیار بالاست بنابراین باید به دنبال گزینه دیگری باشیم. خوشبختانه ال‌جی این گزینه را پیش روی ما قرار داده است؛ Stylo 4.

این گوشی که قیمتی برابر با ۳۰۰ دلار دارد را می‌توان به صورت محدود از آمازون پرایم با قیمت ۲۵۰ دلار خریداری نمود.

مشخصات فنی ال‌جی Stylo 4

رزولوشن محصول ال‌جی، به ۱۰۸۰p می‌رسد. یکی از ویژگی‌های مشابه این دستگاه با گلکسی نوت ۸ این است که در کنار آن، یک محل خالی برای قرار دادن قلم تعبیه شده است. دیگر قابلیت فوق‌العاده Stylo 4، این است که کاربر می‌تواند حتی با صفحه نمایش خاموش نیز روی آن بنویسد (البته پس از شروع به نوشتن، نمایشگر روشن می‌شود). زمانی که قلم گوشی را از مکان خود خارج می‌کنید، گزینه‌هایی همچون یادداشت‌برداری، ضبط فایل گیف، اجرای یک اپلیکیشن و . . . به چشم می‌خورند. اگر فکر می کنید که این ویژگیها برای شما آشنا هستند، به این خاطر است که همه آنها در گلکسی نوت ۸ وجود دارند.

تفاوت سری نوت سامسونگ با گوشی‌هایی مشابه دیگر شرکت‌ها این است که قیمت آنها بسیار بالاست در حالی که قیمت ال‌جی Stylo 4 تنها یک چهارم نوت ۸ سامسونگ است. لازم به ذکر است که محصول ال‌جی مانند نوت ۸ سرعت بالایی نداشته و از نظر عملکرد نیز به پای آن نخواهد رسید ولی برای کسانی که به دنبال آلترناتیو گلکسی نوت ۸ می‌باشند، گزینه بسیار مناسبی است.

اگرچه Stylo 4 یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید ولی واقعیت این است که نمی‌توان آن را ضعیف دانست زیرا پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در آن به چشم می‌خورد. سیستم عامل این گوشی اندروید اوریو می‌باشد و در آن یک پورت USB تایپ C نیز کار گذاشته شده است. به همین دلیل است که نمی‌توان ال‌جی Stylo 4 را یک گوشی میان‌رده دانست زیرا این نوع پورت برای دستگاه‌های میان‌رده بسیار نادر است. علاوه بر امکانات گفته شده، ال‌جی یک اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی و یک جک هدفون نیز در Stylo 4 قرار داده است.

یک مسئله کوچک . . .

از آن‌جایی که ال‌جی Stylo 4 فعلاً به صورت اختصاصی از طریق آمازون پرایم به فروش می‌رسد، در آن اپلیکیشن‌هایی نظیر Audible، Prime Video، Amazon Shopping و Alexa به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند که البته با توجه به تخفیف ۵۰ دلاری، فکر می‌کنیم ارزشش را دارد.

نظر شما چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند با تولید این نوع گوشی‌های میان‌رده، با محصولات پیشرفته کمپانی‌های دیگر رقابت کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید