Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس 
Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس 
Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس 

Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد

وحید درگایی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 01:53
Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس 

دو روز پیش بود که مقر Oppo در مالزی اشاره ای به دستگاه جدیدش یعنی F9 داشت و در آن اشاره به طراحی خاص آن کرده بود و حالا نیز با دوعکس دیگر به این شایعات دامن زد.ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

امروز، اکانت توییتر اوپو دو عکس را منتشر کرد که در آن نمای کلی طراحی گوشی مشخص بود و همانطور که شایعات پیشین موضوعی را بیان می کرد، حالا تقریبا با قطعیت بیشتری می توان به این قضیه نگاه کرد. این دستگاه از نظر طراحی مانند دو اسمارتفون خود شرکت اوپو به نام های Sharp Aquos S2 و Essential PH-1 است و از قسمت خاصی در طراحی خودش در بالای گوشی بهره می برد. در این تصاویری که به بیرون درز پیدا کرده اند اگر با دقت نگاه کنید می بینید که در بالای گوشی فضای خالی خاصی وجود دارد که در عکس موج و ساحل، در شکل امواج به آن اشاره شده و در عکس زیر آب نیز صخره بالای غار دوباره این مساله را گوشزد می کند.

Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس Oppo با دو عکس، اسمارتفون F9 را تایید کرد - تکفارس 

هر سه تیزر مربوط به اسمارتفون Oppo F9 ارتباط خودشان را با آب نشان داده اند که این ممکن است اشاره به این موضوع داشته باشد که احتمالا این دستگاه قرار است از فناوری ضدآب بودن بهره ببرد و حداقل استاندارد IP67 را دارا باشد. از آن جایی که سری F از برند Oppo بیشتر روی معقوله سلفی متمرکز شده است،ظاهرا قسمت بالای دستگاه باید مکان قرارگیری یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی باشد، همان مدل دوربینی که در دستگاه Oppo F7 قرارداده شده است که رهبر کنونی دستگاه های میان رده Oppo است.

`اگر به خاطر داشته باشید پیشتر Oppo جلوی اسمارتفون F9 Pro ( تنها دستگاه میان رده ی دارای تکنولوژی شارژ سریع اوپو) را نشان داده بود و در این گوشی خبری از این فضای اشاره شده در F9 نبود و همه ی ما امیدوار بودیم با چنین طراحی ای برای اوپو F9 رو به رو باشیم، ولی حالا ظاهرا باید منتظر بایستیم و ببینیم کمپانی بزرگ چینی چه برنامه ای برای این دو اسمارت فون خود دارد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید