Motorola آماده تست کردن اندروید ۸٫۱ بر روی G5 - تکفارس 
Motorola آماده تست کردن اندروید ۸٫۱ بر روی G5 - تکفارس 
Motorola آماده تست کردن اندروید ۸٫۱ بر روی G5 - تکفارس 

Motorola آماده تست کردن اندروید ۸٫۱ بر روی G5

وحید درگایی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 15:47
Motorola آماده تست کردن اندروید ۸٫۱ بر روی G5 - تکفارس 

موتورولا  همیش به هوادارانش این قول را داده که دستگاه های میان رده اش نیز قرار است از آپدیت های جدید اندروید بهره ببرند و این بار نوبت یک دستگاه میان رده مانند Moto G5 است که قرار است آپدیت اندروید ارئو را دریافت کند. برای جزئیات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

همه ی ما می دانیم که این قول و قرار موتورولا ممکن است برای تمام دستگاه های میان رده اش صادق نباشد و همه ی دستگاه هایش به اندروید ۸ اپدیت نشوند ولی چیزی که واضح است ، آمدن اپدیت برای Moto G5 و Moto G5 Plus است.

حالا ما مدارکی از Motorola داریم که نشان می دهد چقدر برسر قول و قرار خود برای آپدیت Moto G5 مانده است. اندروید ۸ به تازگی، بعد از رسیدن به Moto G5 Plus ، حالا روی یک دستگاه Moto G5 در برزیل اجرا شده و اطلاعاتی که بدست آمده از آن جا بوده است.

نسخه نهایی اندروید ظاهرا قرار است یک آپدیت جدید برای بخش امنیتی دستگاه را با خود به همراه داشته باشد. البته به این معنا نیست که بخش های دیگر گوشی فراموش شده اند پس امید خودتان را از دست ندهید، ظاهرا این ارتقای سیستم عامل به همراه ارتقای پایداری و باگ های برطرف شده در این نسخه نیز هست و به طورکلی قرار کار کردن روان و پایداری زیاد را برای Moto G5 فراهم سازد.

به طور طبیعی می توانیم این انتظار را داشته باشیم که بسیاری از بخش های مهم از نظیر مولتی تسکینگ، باتری، بلوتوث و .. ارتقا خواهند یافت و دست نخورده باقی نمی مانند ولی طبق عادت همیشگی موتورولا که ابتدا باید چند ماه یک سیستم عامل و ارتقا را به صورت خصوصی تست و بعد از آن روانه بازار کند، ما نیز باید منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید