زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی ایکس مشخص شد - تکفارس 
زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی ایکس مشخص شد - تکفارس 
زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی ایکس مشخص شد - تکفارس 

زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی ایکس مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - 17:00
زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی ایکس مشخص شد - تکفارس 

اخیراً شایعات زیادی شنیده شده که سامسونگ قصد دارد از گلکسی اس ۱۰ در ماه ژانویه و طی مراسم CES 2019 رونمایی کند تا مسیر همواری برای رونمایی از گوشی تاشو گلکسی ایکس به وجود بیاورد. حالا به نظر می‌رسد بر اساس اخبار چندین خبرگزاری، کمپانی کره‌ای تصمیم قطعی خود را در این‌باره گرفته است.

اگر اطلاعات دریافتی درست باشند، سامسونگ در ماه ژانویه سال آتی در همایش CES 2019 لاس‌وگاس در کشور آمریکا، از گوشی تاشو خود رونمایی خواهد کرد تا امکان خرید آن در ماه فوریه برای علاقه‌مندان مهیا باشد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بگوییم سامسونگ قصد دارد تنها ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این مدل تولید نماید.

علاوه بر معرفی گوشی تاشو در مراسم CES 2019، احتمالاً سری گلکسی اس ۱۰ نیز در معرض دید عموم قرار گیرد تا سامسونگ همانند برنامه قبلی خود که گلکسی اس ۹ را معرفی کرد، از این دستگاه نیز رونمایی کند.

این تصمیمات سامسونگ نشان می‌دهد که غول کره‌ای اصلاً نگران فروش پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود یعنی گلکسی اس ۹ نیست زیرا به نظر می‌رسد گوشی‌هایی که قرار است در ماه ژانویه معرفی شوند، جبران مافات کرده و درآمد کم سامسونگ را دوباره به اوج خواهند فرستاد.

با تمام این اتفاقات، احتمالاً در سال آینده و در کنار دو گوشی نسبتاً بزرگ، یک پرچمدار گلکسی با سایز تقریباً کوچک را مشاهده خواهیم کرد که می‌توان گفت دوباره عصر گوشی‌های فوق‌العاده با اندازه‌های نه چندان بزرگ آغاز شده است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا تفاوتی میان مشخصات فنی سه گوشی وجود خواهد داشت یا خیر. هرچند احتمال دارد که فقط دوربین سه گوشی با یکدیگر فرق کند.

با توجه به اینکه سامسونگ هنوز پرچمدار دوم سال ۲۰۱۸ خود یعنی گلکسی نوت ۹ را معرفی نکرده است، می‌توانیم بگوییم که شایعات در مورد مشخصات فنی سه گوشی آتی این کمپانی ممکن است هر لحظه تغییر کند. به علاوه، سامسونگ که تا به حال پیش از همایش MWC خبر از معرفی هیچ گوشی از سری اس را نداده است، شاید بتوان گفت چنین اقدامی (معرفی مشخصات فنی گلکسی اس ۱۰) یک حرکت بسیار عجیب از این کمپانی کره‌ای می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید