چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

امید بصیری
۵ خرداد ۱۳۹۶ - 12:00
چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

سونی تا بدین لحظه معرفی ۵ گوشی جدید در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرده است: سونی اکسپریا اکس زد پریمیوم، سونی اکسپریا اکس زد اس، سونی اکسپریا اکس ای ۱، سونی اکسپریا اکس ای ۱ اولترا و سونی اکسپریا ال ۱. اما به نظر این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی حداقل ۳ گوشی جدید معرفی خواهد کرد و به نظر یکی از آن ها یک گوشی جدید از سری سونی اکسپریا کامپکت خواهد بود. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بر طبق گزارش وب سایت گرجستانیِ review.ge سونی قصد دارد تا گوشی های سونی اکسپریا اکس زد ۱، سونی اکسپریا اکس زد ۱ کامپکت و سونی اکسپریا اکس ۱ را در مراسم آی اف ای(IFA) 2017 معرفی کند.

گفته می شود که هر دو گوشی سونی اکسپریا اکس زد ۱ و سونی اکسپریا اکس زد ۱ کامپکت گوشی های رده بالایی خواهند بود که از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ با ۴ گیگابایت حافظه ی رم بهره می برند که شبیه به گوشی معرفی شده ی سونی اکسپریا اکس زد پریمیوم است. اگرچه، این دو گوشی در سایز تفاوت خواهند داشت، سونی اکسپریا اکس زد ۱ از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (Full HDِ) و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت بهره می برد در حالی که سونی اکسپریا اکس زد ۱ کامپکت از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینیچ با رزولوشن اچ دی (HD) و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر بر ساعت استفاده خواهد کرد. اگر این مشخصات درست باشند، سونی اکسپریا اکس زد ۱ قوی ترین گوشی ۴.۶ اینچی سونی در تاریخ این شرکت خواهد شد.چند گوشی جدید از سری Xperia در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که معرفی یک گوشی جدید از سری کامپکت سونی در نمایشگاه آی اف ای ۲۰۱۷ در ماه سپتامبر منطقی به نظر می رسد، چرا که این گوشی درست یک سال پس از گوشی سونی اکسپریا اکس کامپکت عرضه می شود( در زیر می توانید عکس آن گوشی را ببینید). هم چنین این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که دو گوشی قبلی سری کامپکت یعنی، سونی اکسپریا زد ۵ کامپکت و سونی اکسپریا اکس ۳ کامپکت نیز در نمایشگاه آی اف ای معرفی شده بودند.

در مورد سومین گوشی ای که سونی احتمالا در این نمایشگاه معرفی کند یعنی سونی اکسپریا اکس ۱ نیز باید بگوییم که این گوشی احتمالاً از یک صفحه نمایش ۵ اینیچ با رزولوشن ۱۰۸۰ و یا فول اچ دی بهره خواهد برد. پردازنده ی این گوشی از سری اسنپ دراگون ۶۶۰ با ۴ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود که به نسبت متوسط است و باتری این گوشی نیز ۲۸۰۰ میلی آمپر بر ساعت خواهد بود.

۳ گوشی جدید سونی احتمالاً با دوربین های بهبود یافته که از تکنولوژی جدید پیکسل های کامل ادامه دار بهره می برند و هم چنین از قابلیت فوکوس خودکار نیز استفاده می کنند معرفی خواهد شد. این طور که به نظر می رسد، این تکنولوژی از سیستم پیکسل های دوتایی حال حاضر استفاده شده در گوشی هایی نظیر گلکسی اس ۸ سامسونگ بهتر می باشد.

در هر حال، ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم سونی برای نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی چه برنامه ای در سر دارد. نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

پی نوشت: منبع منتشرکننده ی این خبر یعنی وب سایت شسینسیکش قبلا درباره ی این که سونی یک گوشی با پردازنده ی  اسنپ دراگون ۸۳۵ که صفحه نمایشی با رزولوشن ۴ کی (۴K) دارد را معرفی می کند درست حدس زده بود. این مهم ترین دلیلی است که فکر می کنیم این خبر جدید درباره ی ۳ گوشی جدید سونی معتبر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید