طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس 
طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس 
طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس 

طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد

امید بصیری
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - 16:44
طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ در جدید ترین پرچم دار خود از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد اما به صورت عمودی! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

حال که گرد و خاک گلکسی اس ۸ فرونشسته است، نوبت مقداری افشاگری درباره ی گلکسی نوت ۸ است. انتظار می رود تا جدید ترین پرچم دار قبلت های سامسونگ در اواخر این سال میلادی معرفی شود. حال یک نسخه ی اولیه از این گوشی به سطح نت راه پیدا کرده است که طراحی خارجی این گوشی و محل قرارگیری بخش های مهم نظیر دوربین و سنسور ها را نشان می دهد. این طرح های ساختگی بیشتر برای کمپانی های لوازم جانبی تولید می شوند تا آن ها با توجه به این طرح ها اقدام به ساخت کیس ها و کاور های مناسب این گوشی ها بکنند.

همان طور که شما در این تصاویر می توانید ببینید، قسمت جلویی گوشی بیشتر توسط صفحه نمایش بی کران آن پوشیده شده است، همانند آن چیزی که در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + دیدیم. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین عمودی دوگانه به همراه فلاش ال ای دی دیده می شود. در هیچ قسمت از این گوشی سنسور اثر انگشتی دیده نمی شود که باعث می شود فکر کنیم سامسونگ موفق شده است تا تکنولوژی ادغام صفحه نمایش با سنسور اثرانگشت را نهایی کند و از آن در تولید گلکسی نوت ۸ استفاده کند. اگرچه شما نباید روی این تصاویر قضاوت کنید چرا که هیچ چیز تا زمان معرفی رسمی این گوشی مطمئن نخواهد بود

انتظار می رود تا گلکسی نوت ۸ از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، قلم اس پن دوربین دوگانه ی ۱۲ + ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر و یک باتری بسیار بزرگ بهره ببرد. نظر شما درباره ی این تصاویر چیست!؟

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس  طرح جدید گلکسی نوت ۸ دوربین دوگانه ی عمودی را نشان می دهد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید