گلکسی واچ FE سامسونگ با قیمت ارزان‌تر در راه است - تکفارس 
گلکسی واچ FE سامسونگ با قیمت ارزان‌تر در راه است - تکفارس 
گلکسی واچ FE سامسونگ با قیمت ارزان‌تر در راه است - تکفارس 

گلکسی واچ FE سامسونگ با قیمت ارزان‌تر در راه است

محمدامین حیدری
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - 15:27
گلکسی واچ FE

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه‌ ارزان‌تری از ساعت‌های هوشمند خود را با نام گلکسی واچ FE به بازار عرضه کند.

وب‌سایت Android Headlines در گزارشی اختصاصی نوشته است که نسخه جدید گلکسی واچ ۴ سامسونگ قرار است با نام گلکسی واچ FE معرفی شود که انتظار می‌رود این دو مدل، عملکردی مشابه یکدیگر داشته باشند. علاوه‌بر این، اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که گلکسی واچ FE سامسونگ به‌طور رسمی برای بازارهای جهانی، آمریکا و کره عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ FE

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ از سه شماره‌مدل برخوردار است که شامل SM-R866U، SM-R866F و SM-R866N می‌شود؛ حروف U، F و N در آخر این شماره‌مدل‌ها به بازارهای جهانی و کشورهای آمریکا و کره اشاره دارند. گفتنی است که شماره‌های ذکرشده بسیار شبیه به شماره‌مدل SM-R860F از ساعت گلکسی واچ ۴ هستند که نشان می‌دهد به زودی شاهد عرضه نسخه جدیدی از این ساعت خواهیم بود.

انتظار می‌رود سامسونگ در ساعت گلکسی واچ FE سامسونگ مانند گلکسی واچ ۴ از طراحی گرد و قاب چرخشی در کنار سیستم‌عامل WearOS استفاده کرده باشد؛ اما نکته قابل‌ توجه این است گلکسی واچ FE علاوه‌بر بهره‌مندی از همه ویژگی‌های ذکرشده، با قیمت کمتری عرضه خواهد شد.

این امر موجب خواهد شد تا ساعت جدید سامسونگ برای طرفداران این شرکت که خواهان تجربه به‌روزترین فناوری در کنار قیمت مناسب هستند، به یک گزینه عالی تبدیل شود. بی‌شک این ساعت با ویژگی‌های برتر و قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، در بین دوستداران ساعت‌های هوشمند محبوب خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید