مشکل تاچ گلکسی S23 در آپدیت One UI 6.1 تائید شد - تکفارس 
مشکل تاچ گلکسی S23 در آپدیت One UI 6.1 تائید شد - تکفارس 
مشکل تاچ گلکسی S23 در آپدیت One UI 6.1 تائید شد - تکفارس 

مشکل تاچ گلکسی S23 در آپدیت One UI 6.1 تائید شد

افشین نوری
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - 18:56
گلکسی S23

سامسونگ به‌تازگی آپدیت One UI 6.1 را برای گلکسی S23 عرضه کرده اما ظاهرا ابن به‌روزرسانی باعث ایجاد مشکلاتی در تاچ گوشی شده است.

کاربران زیادی شکایت کرده‌اند که بعد از نصب One UI 6.1 با مشکل تاچ گلکسی S23 روبرو شده‌اند و حالا سامسونگ آن را تائید کرده است.

البته سامسونگ علیرغم تائید این مشکل، آن را به گردن گوگل انداخته است. ظاهرا این مشکل به دلیل فید Discover اپلیکیشن گوگل ایجاد شده است.

سامسونگ یک راه‌حل موقتی نیز پیشنهاد کرده و گفته که کاربران باید داده‌های اپلیکیشن گوگل را پاک کنند و سپس گوشی را ریستارت کنند. برای این کار باید به مسیر Settings > Apps > Google > Storage رفته و روی Clear Data ضربه بزنید.

انتظار می‌رود گوگل این مشکل را با انتشار یک به‌روزرسانی برای اپلیکیشن خود برطرف کند. برای چک کردن این موضوع، آپدیت‌های خودکار پلی استور را فعال کنید.

رابط کاربری One UI 6.1 اخیرا به همراه سری گلکسی S24 عرضه شده بود و به‌تازگی به گوشی‌های سری گلکسی S23 و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ راه یافته است.

این آپدیت که شامل هوش مصنوعی Galaxy AI می‌شود تقریبا ۳ گیگابایت حجم دارد و هم‌اکنون در آمریکای شمالی، اروپا و هند قابل دسترس است و به‌زودی در کشورهای دیگر هم منتشر خواهد شد.

سامسونگ اخیرا تائید کرده بود که هوش مصنوعی Galaxy AI به سری گلکسی S22 نخواهد آمد. اما این سری احتمالا آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد.

رئیس تجربه مشتریان سامسونگ گفته است که فقط چند دستگاه این شرکت هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت خواهند کرد و متاسفانه برای سری گلکسی S22 ارائه نخواهد شد.

هوش مصنوعی Galaxy AI بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دارای قابلیت‌های جذابی مانند Circle to Search، Live Translate، Note Assist، Photo Assist و موارد دیگر است.

از آنجائیکه سری گلکسی S24 هفت سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد، احتمالا قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری برای آن‌ ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید