گلکسی S24 FE احتمالاً در تابستان معرفی می‌شود - تکفارس 
گلکسی S24 FE احتمالاً در تابستان معرفی می‌شود - تکفارس 
گلکسی S24 FE احتمالاً در تابستان معرفی می‌شود - تکفارس 

گلکسی S24 FE احتمالاً در تابستان معرفی می‌شود

عرفان بدری
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - 09:07
گلکسی S24 FE

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی S24 FE، نسخه ارزان‌تر پرچم‌دار گلکسی S24 است.

تاریخ معرفی مدل‌های FE سامسونگ از همان ابتدا چندان منظم نبوده است. اولین مدل FE، گلکسی S20 FE، در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، اما گلکسی S21 FE با تاخیر زیادی در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شد و گلکسی S23 FE در اکتبر ۲۰۲۳ راهی بازار شد. با توجه به تاریخ معرفی گلکسی S23 FE، به‌نظر می‌رسد که گلکسی S24 FE در اواخر سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

با این‌حال، رسانه کره‌ای The Elec با استناد به برخی شواهد، احتمال می‌دهد که سامسونگ این گوشی را زودتر از حد انتظار عرضه کند، زیرا تولید انبوه قطعات نمایشگر گلکسی S24 FE آغاز شده است.

رسانه مذکور گزارش داد که قطعات نمایشگر گلکسی S24 FE، مانند چیپ درایور نمایشگر (DDI)، هم اکنون در حال تولید انبوه هستند. طبق گزارش‌ها، حجم تولید این قطعات میلیونی است. بنابراین می‌توان انتظار داشت تعداد مشابهی از گوشی‌های نهایی نیز در بازار عرضه شود.

این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ خط تولید FE را جدی گرفته و براساس تحقیقات بازار خود، انتظار عملکرد خوبی را از گلکسی S24 FE دارد. این رسانه همچنین اشاره می‌کند که انتظار می‌رود گلکسی S24 FE در تابستان امسال عرضه شود.

تولیدکننده چیپ درایور نمایشگر یعنی شرکت Anapass، عمدتا محصولات خود را به سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی عرضه می‌کند. با توجه به برخی گزارش‌ها، Anapass رتبه اول را در بازار کنترل‌کننده زمان‌بندی (T-con) برای نمایشگرهای OLED سامسونگ در اختیار دارد.

حجم تولیدی که رسانه مذکور برای گلکسی S24 FE گزارش کرده، میلیونی ذکر شده است که کمی مبهم است. برای مقایسه، همین رسانه پیش از این اعلام کرده بود که حجم تولید گلکسی S23 FE حدود سه میلیون دستگاه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید