نسل بعدی گلکسی واچ سامسونگ با نمایشگر مستطیلی ساخته می‌شود - تکفارس 
نسل بعدی گلکسی واچ سامسونگ با نمایشگر مستطیلی ساخته می‌شود - تکفارس 
نسل بعدی گلکسی واچ سامسونگ با نمایشگر مستطیلی ساخته می‌شود - تکفارس 

نسل بعدی گلکسی واچ سامسونگ با نمایشگر مستطیلی ساخته می‌شود

محمدامین حیدری
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - 21:09
نسل بعدی گلکسی واچ

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، سامسونگ درحال بررسی ایده ساخت نسل بعدی گلکسی واچ با نمایشگر مستطیلی است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار از ساعت هوشمند Galaxy Gear با طراحی مستطیلی رونمایی کرد و پس از آن موفق شد تا دو ساعت هوشمند Gear 2 و Gear Live را با ظاهری مشابه نسخه اول به بازار عرضه کند. اما از آن زمان به بعد، دیگر شاهد معرفی نسخه جدیدی از آن ساعت‌های مستطیلی شکل نبوده‌ایم و این شرکت کره‌ای تصمیم گرفت تا ساعت‌های هوشمند خود را با نمایشگر دایره‌ای عرضه کند.

اما به تازگی گزارشی در این رابطه منتشر شده است که درصورت درست‌بودن آن، می‌توانیم انتظار عرضه مجدد ساعت‌های هوشمند سامسونگ با طراحی مستطیلی را داشته باشیم. براساس این گزارش، ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد تا مجددا ایده ساخت ساعت‌های هوشمند با نمایشگر مستطیلی یا مربعی را عملی کند؛ اما مطمئنا این‌بار آن‌ها را با نام تجاری گلکسی واچ معرفی خواهد کرد.

نسل بعدی گلکسی واچ

گزارش منتشرشده همچنین ادعا می‌کند کارمندان سامسونگ مشتاقانه درحال بررسی ایده ساخت نسل بعدی گلکسی واچ با نمایشگر مستطیلی هستند، بنابراین احتمال آنکه باری دیگر شاهد معرفی این‌گونه ساعت‌ها باشیم بسیار زیاد است.

با این‌‌ حال هنوز مشخص نیست که چه زمانی سامسونگ از این طراحی برای ساعت‌های خود استفاده خواهد کرد. این اتفاق ممکن است همزمان با معرفی گلکسی واچ ۷ در کنار نسل بعدی گوشی‌های تاشوی این شرکت رخ دهد؛ رویدادی که قرار است در اوایل تا اواسط ماه جولای برگزار شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این نوع ساعت‌ها تا سال ۲۰۲۵ معرفی نشوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید