ببینید: حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
ببینید: حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ به نمایش گذاشته شد - تکفارس 
ببینید: حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ به نمایش گذاشته شد - تکفارس 

ببینید: حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ به نمایش گذاشته شد

محمدامین حیدری
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - 16:55
Galaxy Ring

سامسونگ در جریان رویداد MWC 2024 حلقه هوشمند خود یعنی Galaxy Ring را به نمایش گذاشت و اطلاعات تازه‌ای از آن در اختیار کاربران قرار داده است.

ماه گذشته میلادی طی رویداد معرفی پرچمداران سامسونگ در زمینه گوشی‌های هوشمند، گلکسی رینگ نیز تائید گردید اما جزئیات زیادی درباره این حلقه هوشمند ارائه نشد؛ اکنون در کنگره جهانی موبایل MWC 2024 شاهد معرفی این حلقه جذاب توسط غول فناوری کره‌ای هستیم.

Galaxy Ring

در زمینه عملکرد این حلقه، سامسونگ طی یک نشست رسانه‌ای اشاره کرد که گلکسی رینگ عمر باتری طولانی‌مدت خواهد داشت.

با این‌حال، نایب رئیس سامسونگ، دکتر هان پاک، عدد خاصی در مورد مدت زمان شارژدهی آن ارائه نکرد. او گفت:

من نمی‌توانم مقدار دقیق شارژدهی را به شما بگویم، اما فکر می‌کنم مصرف کنندگان بازار انتظار دارند این مقدار بیشتر از چندروز باشد.

برای مقایسه، شرکت Oura ادعا می‌کند که حلقه این شرکت با نام Oura Ring می‌تواند تا هفت روز دوام بیاورد. بنابراین گمان می‌کنیم که شارژدهی حلقه سامسونگ ممکن است در محدوده‌ای مشابه باشد.

Galaxy Ring

با این وجود، سامسونگ افزود که در تلاش برای افزایش عمر باتری قبل از عرضه دستگاه در اواخر سال جاری است. او همچنین در این نشست اشاره نمود که گلکسی رینگ به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین دو گزینه عمر باتری بیشتر یا عملکرد بهتر، یکی را انتخاب کنند.

Galaxy Ring

سامسونگ به خبرنگاران گفته که Galaxy Ring به سنسورهای پیشرفته مجهز خواهد شد اگرچه هنوز نوع این سنسورها مشخص نشده است؛ با این حال اطلاعات بیشتری از قابلیت پایش خواب گلکسی رینگ را در اختیار کاربران قرار داد. گلکسی رینگ می‌تواند با پایش ضربان قلب، زمان خواب و حرکات حین خواب الگوی خواب کاربر را بررسی کند؛ این حلقه همچنین دارای یک ویژگی خاص می‌باشد که میزان آمادگی جسمانی و روانی کاربر را برای اهداف از پیش تعیین شده می‌سنجد.

ویژگی های دیگر حلقه هوشمند سامسونگ

البته موارد گفته شده تنها ویژگی‌های مرتبط با سلامتی‌ این حلقه نیستند که توسط سامسونگ فاش شده‌اند؛ سامسونگ در پاسخ به سوال وبسایت Android Authority اعلام کرده برای حلقه خود با برنامه کنترل بارداری شرکت Natural Cycles برای ردیابی باروری شراکت دارد.

Galaxy Ring

سامسونگ همچنین به نگرانی‌ها در مورد نحوه کار گلکسی رینگ با گلکسی واچ اشاره کرد و تائید نمود این دو دستگاه هماهنگی خوبی در کنار هم خواهند داشت.

دکتر پاک توضیح داد:

ما بی‌شک در حال توسعه قابلیتی یکپارچه هستیم، تا شما بتوانید هر دو دستگاه را بطور همزمان استفاده کنید و سپس یک انتقال اطلاعات یکپارچه داشته باشید.

در پایان، این شرکت در غرفه نمایشگاه MWC 2024 افزود گلکسی رینگ با روکشی براق در نه سایز و سه رنگ نقره‌‌ای، طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید