رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد - تکفارس 
رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد - تکفارس 
رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد - تکفارس 

رویداد معرفی مک های جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

مهدی حلوائی
۱ آبان ۱۴۰۲ - 06:26
اپل آیمک

هرچند که در حال حاضر شایعات ضد و نقیضی در مورد احتمال برگزاری یا عدم برگزاری رویداد ماه اکتبر اپل به گوش می‌رسد اما حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تایید کرده است که این رویداد در همین ماه برگزار خواهد شد و در جریان آن شاهد معرفی نسخه‌ی جدید آیمک خواهیم بود. ظاهراً این اطلاعات از منابع نزدیک به شرکت اپل به دست آمده است.

مطالب مرتبط:

گورمن همچنین با اشاره به موجودی فعلی مک بوک‌ها در خرده‌فروشی‌ها، ادعا می‌کند که اپل در رویداد ماه اکتبر از نسخه‌ی جدید مک بوک پرو و مک بوک‌ پروی ۱۳ اینچی جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد، علاوه بر این موضوع، ظاهراً اپل قصد دارد گزارش مالی سه‌ماهه‌ی قبلی خود را نیز به جای اکتبر در ماه نوامبر منتشر کند و همین موضوع نشان می‌دهد که این شرکت برای ماه اکتبر برنامه‌هایی را در نظر گرفته است. گورمن پیش‌بینی می‌کند که رویداد یادشده در تاریخ ۳۰ یا ۳۱ اکتبر برگزار خواهد شد.
آیمک ۲۴ اینچی M۱ در ماه آوریل ۲۰۲۱ عرضه شد و از آن زمان تاکنون نسخه‌ی جدیدی از آن معرفی نشده است. همین موضوع احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی ریفرش این دستگاه را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود که نسخه‌ی ریفرش مک بوک پرو ۱۳ اینچی M۲، که در ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شده بود، نیز در رویداد ماه اکتبر اپل معرفی خواهد شد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید