اپل ویژن پرو روز عرضه از اپلیکیشن های آیفون و آیپد پشتیبانی می‌ کند - تکفارس 
اپل ویژن پرو روز عرضه از اپلیکیشن های آیفون و آیپد پشتیبانی می‌ کند - تکفارس 
اپل ویژن پرو روز عرضه از اپلیکیشن های آیفون و آیپد پشتیبانی می‌ کند - تکفارس 

اپل ویژن پرو روز عرضه از اپلیکیشن های آیفون و آیپد پشتیبانی می‌ کند

مهدی حلوائی
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - 10:40
اپل ویژن پرو

هرچند که هدست مورد انتظار اپل ویژن پرو هنوز برای خرید در دسترس قرار نگرفته اما اپل قصد دارد تا از دسترسی کاربران آن در روز عرضه به اپلیکیشن‌های مختلف اطمینان حاصل کند. این شرکت امروز تایید کرد که هدست ویژن پرو در روز عرضه از اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد پشتیبانی می‌کند. از این رو بسیاری از توسعه‌دهندگان نیازی به پورت اپلیکیشن‌های خود برای هدست یادشده نخواهند داشت.

مطالب مرتبط:

اپل همچنین اعلام کرد که نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل ویژن او اس (VisionOS) هدست واقعیت ترکیبی خود را در پاییز سال جاری در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. ویژن پرو ماه ژوئن در رویداد WWDC معرفی شد و اپل مدتی بعد کیت توسعه‌دهندگان (SDK) این هدست را نیز در دسترس قرار داد تا توسعه‌دهندگان بتوانند با ویژگی‌های مختلف سیستم‌عامل آن آشنا بشوند. اپل طی هفته‌های گذشته میزبان چند آزمایشگاه توسعه‌دهندگان برای هدست یادشده در شهرهای کوپرتینو، لندن، مونیخ، شانگهای، سنگاپور و توکیو نیز بوده است.

به گفته‌ی اپل، هرچند که اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد در روز عرضه‌ی ویژن پرو برای این هدست عرضه می‌شوند اما توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از کیت SDK، المان‌های ۳ بعدی و پشتیبانی از ژست‌های دست را به این اپلیکیشن‌ها اضافه کنند. اپل ادعا می‌کند که تعداد دانلودهای کیت توسعه‌دهندگان ویژن پرو فراتر از حد انتظار این شرکت بوده است. با این وجود، به دلیل کمبود آزمایشگاه‌های مربوطه و محدودبودن این کیت، بسیاری از توسعه‌دهندگان برای استفاده از آن باید دست به دامن شبیه‌سازها بشوند.

منبع: TechCrunch

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید