میزان رم و حافظه داخلی شیائومی ۱۳T پرو فاش شد - تکفارس 
میزان رم و حافظه داخلی شیائومی ۱۳T پرو فاش شد - تکفارس 
میزان رم و حافظه داخلی شیائومی ۱۳T پرو فاش شد - تکفارس 

میزان رم و حافظه داخلی شیائومی ۱۳T پرو فاش شد

مهدی حلوائی
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - 10:08
شیائومی ۱۳T پرو

شیائومی ۱۳T ماه گذشته در وب‌سایت FCC با شماره مدل ۲۳۰۶EPN60G مشاهده شده بود و حالا مشخصات نسخه‌ی پروی این گوشی با شماره مدل ۲۳۰۷۸PND5G در این وب‌سایت قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعات فاش‌شده در دیتابیس FCC،‌ شیائومی ۱۳T پرو از فناوری ۵G، وای فای ۶E و NFC پشتیبانی کرده و در سه نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی، ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی و ۱/۱۶ ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی دارای پنل پشتی آلومینیومی بوده و نسخه‌ی ۱ ترابایتی آن از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش‌های قبلی،‌ شیائومی ۱۳T پرو از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، رم LPDDR5x، حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد. گفته می‌شود این گوشی در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در بازار جهانی و مدتی بعد نیز با نام ردمی K60 اولترا در کشور چین عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • seilop گفت:

    اگر واقعا شیاومی سیزده تی پرو همون ردمی کی شصت اولترا باشه خیلی عالیه..ولی اگر مثل پوکوی خائن بیاد مثل poco f5 که یه دنیا ضعیفتر از poco f5 pro رو داده و مردم و سرکارگذاشته اینقدر فاصله بین شیاومی سیزده تی و سیزده تی پرو هم اگر باشه باید ازین به بعد یکم از شیاومی دوری کرد..حرفم بی ربط نیست و ببینین مثلا شیاومی دوازده تی با شیاومی دوازده تی پرو طوری عرضه شد که اگر کسی دوازده تی ساده میخرید زیاد غصه مدل پرو رو نمیخورد اما مثلا پوکو f5 و هرکس بخره تماما درحسرت پوکو f5 pro میمونه چون فاصله شون دراندازه یک میان رده و یک پرچمداره دقیقا..پس امیدوارم ردمی k60ultra همون شیاومی سیزده تی پرو باشه که اومدنش دردی برای طرفداران شیاومی دوازده تی پرو ایجاد نکنه چون قدرتاشون تقریبا دریک سطحه