تصویر تبلیغاتی پوکو F5 پرو فاش شد - تکفارس 
تصویر تبلیغاتی پوکو F5 پرو فاش شد - تکفارس 
تصویر تبلیغاتی پوکو F5 پرو فاش شد - تکفارس 

تصویر تبلیغاتی پوکو F5 پرو فاش شد

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 11:13
پوکو F5 پرو

پوکو خود را برای معرفی سری پوکو F5 در بازارهای جهانی آماده می‌کند و حالا تصویر تبلیغاتی مدل پرو آن فاش شده است که طراحی آن را تا حدودی به ما نشان می‌دهد.

یک افشاگر مطرح به نام SnoopyTech با انتشار این تصاویر، اطلاعاتی نیز دریاره مشخصات کلیدی پوکو F5 پرو فاش کرده است. این گوشی ظاهرا نسخه ری‌برند شده ردمی K60 خواهد که در ماه دسامبر ۲۰۲۲ در چین معرفی شد. این گوشی احتمالا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود.

مشخصات احتمالی پوکو F5 پرو

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و پوشش محافظ آن از نوع گوریلا گلس کورنینگ ۵ خواهد بود. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن وجود خواهد داشت.

پوکو F5 پرو

پوکو F5 پرو در داخل خود از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در کنار ۱۲ گیکابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده خواهد کرد که با این مشخصات حتی قادر به انجام کارهای سنگین به‌راحتی خواهد بود. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات سیمی و ۳۰ وات بی‌سیم تامین خواهد کرد.

دوربین‌های پوکو F5 پرو شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. یک فلاش نیز در کنار این دوربین‌ها وجود خواهد داشت.

سایر قابلیت‌های F5 پرو شامل سیسم‌کارت دوگانه، وای فای ۸۰۲.۱۱ax، بلوتوث ۵.۳، درگاه USB-C، استاندارد IP53 و فناوری GPS خواهد بود. همچنین ابعاد این گوشی ۱۶۲.۸ در ۷۵ در ۸.۵ میلیمتر و وزن آن ۲۰۴ گرم خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید