گوشی پوکو F5 پرو تائیدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گوشی پوکو F5 پرو تائیدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گوشی پوکو F5 پرو تائیدیه FCC را دریافت کرد

افشین نوری
۵ بهمن ۱۴۰۱ - 22:12
پوکو F5 پرو

شیائومی قرار است به‌زودی گوشی پوکو X5 پرو را به‌عنوان جایگزین پوکو X4 پرو معرفی کند و ظاهرا یک گوشی دیگر به نام پوکو F5 پرو نیز در کار است. 

امروز یک ‌گوشی با شماره مدل ۲۳۰۱۳PC75G در دیتابیس FCC رویت شده است که حرف G در انتهای نام آن نشان می‌دهد که ما با نسخه جهانی روبرو هستیم. این گوشی به احتمال زیاد همان مدل پوکو F5 پرو است و دریافت این تاییدیه به معنای آن است که شیائومی له‌زودی آن را معرفی خواهد کرد. 

این گوشی همچنین در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است که‌ نام پوکو F5 پرو را تایید می‌کند و تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که این گوشی در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. شیائومی آخرین مدل پرو که برای برند پوکو معرفی کرده بود پوکو F2 پرو نام داشت و حالا F5 پرو قرار است جایگزین آن شود. 

گوشی پوکو F5 پرو تائیدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

این تاییدیه برخی مشخصات پوکو F5 پرو را فاش کرده است که می‌توان به رابط کاربری MIUI 14، دو ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد.این‌گوشی همچنین از اتصالات وای فای ۶ در دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز و همچنین اتصال NFC و بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. 

 طبق شایعات، پوکو F5 پرو از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ باسیم ۶۷ واتی و بی‌سیم ۳۰ واتی، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

ترکیب دوربین‌های پوکو F5 پرو نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۳) اشاره کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید