پوکو F5 پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 
پوکو F5 پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد - تکفارس 

پوکو F5 پرو در دیتابیس IMEI مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۳ دی ۱۴۰۱ - 12:10
پوکو F5 پرو

بر اساس گزارش‌های قبلی، ردمی K60 در بازار جهانی تحت نام پوکو F5 عرضه خواهد شد اما اخیراً افشاگری به نام کسپر اشکرژیپک (Kacper Skrzypek) ادعا کرده که این گوشی پوکو F5 پرو نام خواهد داشت. حالا امروز این گوشی در دیتابیس IMEI مشاهده شده است.

وب‌سایت Xiaomiui امروز تصویری از دیتابیس IMEI را منتشر کرد که در آن علاوه بر نام، شماره مدل پوکو F5 پرو نیز فاش شده است. این گوشی با شماره مدل ۲۳۰۱۳PC75G در IMEI به ثبت رسیده و از آن‌جایی که شماره مدل ردمی K60 نیز ۲۳۰۱۳RK75C است، به‌نظر می‌رسد که شایعات مربوط به عرضه‌ی پوکو F5 پرو به عنوان نسخه‌ی جهانی ردمی K60 صحت داشته‌اند.

پوکو F5 پرو

گفته می‌شود که پوکو F5 پرو از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ باسیم ۶۷ واتی و بی‌سیم ۳۰ واتی، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 مجهز شده است.

ترکیب دوربین‌های پوکو F5 پرو نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۳) اشاره کرد. در حال حاضر هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی اعلام نشده اما عدد ۲۳۰۱ در شماره مدل آن احتمالاً به عرضه‌ی آن در ماه جاری اشاره دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.