گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G معرفی شد - تکفارس 
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G معرفی شد - تکفارس 
گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G معرفی شد - تکفارس 

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G معرفی شد

افشین نوری
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - 16:29
ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

شیائومی از گوشی جدیدی به نام ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G رونمایی کرده است. این گوشی هرچند جزو سری ردمی نوت ۱۲ حساب می‌شود اما شباهت زیادی به مدل‌های فعلی ردمی نوت ۱۲ پرو ندارد.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پانچ هول مرکزی بهره می‌برد و تراشه آن اسنپدراگون ۷۳۲G است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در داخل یک سیستم دوربین شبیه به ردمی نوت ۱۱ قرار گرفته است.

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

اسنپدراگون ۷۳۲G یک مدل ۴G LTE است و با وجود اینکه سه سال پیش معرفی شده است اما مجهز به دو هسته بزرگ با سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتزی است و توان پردازش بالایی دارد. گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو نیز مجهز به این تراشه بود. 

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد و سایر قابلیت‌های آن شامل قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K، اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتموس و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. 

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

لازم به ذکر است که اخیرا ردمی نوت ۱۲ ۵G رکورد‌های قبلی شیائومی را شکسته و در اولین هفته عرضه خود در مجموع ۳۷ میلیون دلار فروخته بود. به گفته‌ی شیائومی، سری ردمی نوت ۱۲ توانسته با مشخصات و قابلیت‌های خوبی که ارائه کرده نظر مشتریان را جلب کند و رکورد بی‌سابقه‌ای را به ثبت برساند.

ردمی نوت ۱۲ ۵G جزو ارزان‌ترین گوشی در بین پرچمداران جدید ردمی می‌باشد. این محصول از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۱، رم LPDDR4X، حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) مجهز شده است.

قیمت ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G هنوز اعلام نشده، اما شیائومی قصد دارد آن را از ماه آینده عرضه کند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید