بررسی ویدیویی PSVR2؛ به پلی استیشن وی آر ۲ سلام کنید - تکفارس 
بررسی ویدیویی PSVR2؛ به پلی استیشن وی آر ۲ سلام کنید - تکفارس 
بررسی ویدیویی PSVR2؛ به پلی استیشن وی آر ۲ سلام کنید - تکفارس 

بررسی ویدیویی PSVR2؛ به پلی استیشن وی آر ۲ سلام کنید

مهدی ملکی
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - 11:46
هدست PSVR2

بسیاری از افراد با هدست کاملاً بی‌سیم متا کوئست ۲ وارد دنیای واقعیت مجازی شده‌اند و اگر عرضه‌ی احتمالی هدست واقعیت مجازی و عینک وقعیت افزوده‌ی بی‌سیم گوگل در آینده‌ی نزدیک را در نظر بگیریم، احتمالاً پلی استیشن وی آر ۲ (PSVR2) ناامیدکننده به‌نظر خواهد رسید چرا که این دستگاه باید یا یک کابل به پلی استیشن ۵ وصل شود. با این وجود، در صورتی که شما هم از این دستگاه استفاده کرده باشید احتمالاً به این باور رسیده‌اید که سونی بهترین هدست واقعیت مجازی گیمینگ جهان را به بازار عرضه کرده است.

پلی استیشن وی آر ۲ از نمایشگر اولد بی‌نظیر و کنترلرهای لرزشی عالی با تریگرهای انطباق‌پذیر اختصاصی بهره برده و از قدرت گرافیکی پلی استیشن ۵ استفاده می‌کند که از این نظر به راحتی متا کوئست ۲ را شکست می‌دهد. این هدست هفت سال پس از نسخه‌ی قبلی با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه شده اما کاربران برای استفاده از آن باید ۵۰۰ دلار دیگر را برای خرید پلی استیشن ۵ نیز هزینه کنند.

بدون شک بازی‌های انحصاری پلی استیشن وی آر ۲ از نظر گرافیکی یک سر و گردن بالاتر از بازی‌های محصولات رقیب است اما در حال حاضر تعداد این بازی‌ها چندان زیاد نیست. از این رو می‌توان گفت که در حال حاضر هنوز شاهد قدرت واقعی این دستگاه نبوده‌ایم.

هرچند که هدست کوئست ۲ ارزش خرید بالایی داشته و آزادی حرکت بیشتری را به شما می‌دهد اما پلی استیشن وی آر ۲ پتانسیل واقعی آینده‌ی واقعیت مجازی را به نمایش گذاشته است. در واقع در برخی موارد گرافیک بهترین بازی‌های این هدست تفاوتی با بازی‌های پلی استیشن ۵ ندارد. شما می‌توانید در ادامه بررسی ویدیویی پلی استیشن وی آر ۲ را تماشا کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید