سامسونگ فروش نمایشگرهای تعمیرشده امولد را ممنوع کرد - تکفارس 
سامسونگ فروش نمایشگرهای تعمیرشده امولد را ممنوع کرد - تکفارس 
سامسونگ فروش نمایشگرهای تعمیرشده امولد را ممنوع کرد - تکفارس 

سامسونگ فروش نمایشگرهای تعمیرشده امولد را ممنوع کرد

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 19:06
سامسونگ شارژر

سامسونگ از سازمان FTC آمریکا درخواست کرده است تا جلوی فروش نمایشگرهای ریفربیشد این شرکت را توسط خرده‌فروشی‌ها بگیرد. سامسونگ معتقد که فروش این نمایشگرها از طریق غیررسمی باعث شده تا مراکز رسمی تعمیرات این شرکت مشتریان کمتری داشته یاشند.‌

سامسونگ در درخواست خود گفته است که سازمان FTC بایستی با استناد به قانون قق‌ تعمیر اجازه ندهد نمایشگر تعمیر شده توسط این شرکت که در اصطلاح به آن ریفربیشد گفته می‌شود به‌طریق غیر رسمی فروخته شوند یا از کشور آمریکا به سایر کشورها صادر شوند. 

این کار باعث خواهد شد تا کاربران، برای تعویض نمایشگر گوشی خود به سامسونگ و مراکز تعمیراتی آن مراجعه کنند و از طریق غیررسمی این کار را انجام ندهند. سامسونگ گفته است که فروش غیرقانونی تمایشگر ریفربیشد این شرکت ضرر قابل‌توجهی به او زده است و از سازمان FTC در خواست دارد تا جلوی آن را بگیرد. اگر این سازمت رای مثبت در درخواست سامسونگ بدهد در این صورت موفقیت بزرگی برای او خواهد بود. 

د حال حاضر، نمایشگرهای سامسونگ در اکثر محصولات مثل گوشی هوسمند، تبلت و لپ تاپ استفاده می‌شود و تعمیر مجدد این نمایشگرها درآمد خوبی نصیب این شرکت می‌کند. این در حالیست که برخی شرکت‌ها مثل اپل به کاربران‌اش اجازه خود تعمیری را از طریق سرویس‌ اهتصاصی خودش داده است. اما سامسونگ هنوز به این موضوع تن نداده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نظر سازمان FTC چه خواهد بود.

 منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید