شایعه: اپل مک بوک ۱۲ اینچی را دوباره احیا می کند - تکفارس 
شایعه: اپل مک بوک ۱۲ اینچی را دوباره احیا می کند - تکفارس 
شایعه: اپل مک بوک ۱۲ اینچی را دوباره احیا می کند - تکفارس 

شایعه: اپل مک بوک ۱۲ اینچی را دوباره احیا می کند

افشین نوری
۱۹ دی ۱۴۰۱ - 09:55
مک بوک‌

اپل آخرین مدل لپ تاپ مک بوک ۱۲ اینچی را در زمان ۲۰۱۹ معرفی کرد و ظاهرا قرار نبود مدل جدیدی برای آن را ارائه نماید. اما حالا اطلاعاتی فاش شده است که نشان می‌دهد اپل ظاهرا در حال توسعه مدل جدیدی برای این لپ تاپ ۱۲ اینچی است.

مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ ادعا کرده است که اپل نسخه جدید مک بوک ۱۲ اینچی را با طراحی جدید و آینده‌نگرانه‌ای معرفی خواهد کرد.

از طرفی اپل ظاهرا امسال می‌خواهد یک مک بوک ایر بزرگ ۱۵ اینچی معرفی کند. البته لازم به گفتن است که در سال‌های قبل معرفی یک لپ تاپ ۱۲ اینچی بدون درگاه USB-C یا تراشه قدرتمند و سیستم خنک‌کننده مطلوب چندان منطقی به نظر نمی‌رسید اما حالا با توسعه تراشه‌های قدرتمند سری M اپل و ارائه درگاه‌های متعدد USB-C روی لپ‌ تاپ‌های مک به نظر می‌رسد که ارائه یک مک بوک ایر ۱۲ اینچی توجیه‌پذیر خواهد بود.

حالا اپل برای اینکه بتواند از سخت‌افزار قدرتمندی در مک بوک ۱۲ اینچی آینده خود استفاده کند مجبور است که طراحی شاسی آن را تغییر دهد که به نطر می‌رسد این اتفاق نیز خواهد افتاد. از طرف دیگر، مک بوک ایر جدید ۱۵ اینچی اپل احتمالا در بهار ۲۰۲۳ با تراشه M2 یا یکی از تراشه‌های M2 معرفی خواهد شد.

در هر حال، اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشد ما شاهد تغییرات جدیدی در لپ تاپ‌های مک بوک اپل خواهیم بود و علاوه بر اضافه شدن یک مدل کوچکتر، سایز مک بوک ایر فعلی نیز افزایش خواهد یافت. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید