شایعه: اپل در سال ۲۰۲۴ آیپد پروهای ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی معرفی می کند - تکفارس 
شایعه: اپل در سال ۲۰۲۴ آیپد پروهای ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی معرفی می کند - تکفارس 
شایعه: اپل در سال ۲۰۲۴ آیپد پروهای ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی معرفی می کند - تکفارس 

شایعه: اپل در سال ۲۰۲۴ آیپد پروهای ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی معرفی می کند

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 12:23
آیپد پرو

اپل ظاهرا قصد دارد سایز نمایشگر آیپد پروهای آینده خود را افزایش دهد و طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است سایز مدل ۱۱ اینچی به ۱۱.۱ اینچ و سایز مدل ۱۲.۹ اینچی به ۱۳ اینچ افزایش خواهد یافت.

براساس گزارش امروز که توسط راس یانگ از تحلیگران حوزه فناوری منتشر شده است، اپل این تغییرات را در مدل‌های سال ۲۰۲۴ اعمال خواهد کرد و نکته دیگر اینکه در این آیپد پروها از پنل‌های OLED استفاده خواهد شد. 

البته از آنجائیکه این افزایش قطر نمایشگرها در حد ۰.۱ اینچ خواهد بود بنابراین انتظار میرود که سایز کلی این دستگا‌ها تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی نداشته باشد. در واقع اپل سعی خواهد کرد که از حاشیه اطراف نمایشگر بکاهد تا بتواند قطر صفحه‌نمایش تبلت‌های آینده خود را افزایش دهد. 

در حال حاضر، دو کدل آیپد پرو با سایزهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی در لازار موجود است و که مدل اول مجهز به پنل LCD و مل دوم مجهز به پنل mini LED است. بنابراین اکر اطلاعات امروز صحت داشته باشند، ما در سال ۲۰۲۴ با آیپد پروهای پیشرفته‌ای در بخش نمایشگر روبه‌رو خواهیم بود. 

اپل امسال آیپد پروهای جدید خود را چند ماه پیش با تراشه M2 معرفی کرد و احتمالا در سال ۲۰۲۴ از تراشه بهتری در داخل آن‌ها استفغده خواهد کرد. 

البته راس یانگ قبلا ادعا کرده بود که اپل یک آیود ورو ۱۴.۱ اینچی در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد که حالا می‌بینیم که از این صحبت‌ها عقب‌نشینی کرده است و ادعاهای جدیدی مطرح کرده است. البته شایعاتی نیز درباره یک آیپد پرو ۱۶ اینچی وجود دارد که صحت و سقم آن هنوز معلوم نیست.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در نهایت آیپد پروهای نسل بعدی خود را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید