دلایل اصلی تصمیم ایلان ماسک برای کنار رفتن از مدیرعاملی توییتر مشخص شد - تکفارس 
دلایل اصلی تصمیم ایلان ماسک برای کنار رفتن از مدیرعاملی توییتر مشخص شد - تکفارس 
دلایل اصلی تصمیم ایلان ماسک برای کنار رفتن از مدیرعاملی توییتر مشخص شد - تکفارس 

دلایل اصلی تصمیم ایلان ماسک برای کنار رفتن از مدیرعاملی توییتر مشخص شد

افشین نوری
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 13:30
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک دیروز با راه اندازی یک نظرسنجی در حساب کاربری خود از فالوورها پرسید که آیا موافق کنار رفتن از سمت مدیرعاملی توییتر هستند یا نه؟ حالا نتیجه این نظرسنجی مشخص شده است و ۵۷.۵ درصد کاربران نظر مثبت به آن داده‌اند و ۴۲.۵ درصد کاربران مخالف آن بوده‌اند. بنابراین با توجه به این نظرسنجی که خود ماسک گفته بود از آن تبعیت خواهد کرد باید منتظر انتخاب جایگزین دیگری برای سمت مدیرعاملی توییتر باشیم.

ماسک هنوز زمان دقیقی برای کنار رفتن از پست مدیرعاملی توییتر اعلام نکرده است و در حالیکه حدود دو ماه از خرید توییتر و اعلام مدیرعاملی او در این شرکت می‌گذرد، ما تاکنون شاهد تغییرات زیادی در این شرکت تحت مدیریت او بودیم. 

ماسک در حال حاضر مدیرعامل چندین شرکت فناوری از جمله  اسپیس ایکس، تسلا و نورالینک است و به نظر می‌رسد که او توان مدیریت همزمان این همه شرکت را ندارد و به همین‌خاطر تصمیم دارد که جای خود را در توییتر به شخص دیگری بدهد تا بتواند به امور سایر شرکت‌های خود رسیدگی کند‌. 

بد نیست بدانید که ارزش سهام نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است و این موضوع باعث نگرانی سهامداران این شرکت شده است. همچنین از آنجاییکه که ماسک در ماه‌های اخیر همه تمرکز خود را روی تویبتر گذاشته است عملکرد شرکت تسلا با افت قابل‌توجهی مواجه شده است و این موضوع باعث انتقاد سرمایه‌گذاران گردیده است.

تسلا یکی از بزرگترین سازندگان خودروهای الکتریکی در دنیا است  سالانه میلیون‌ها خودرو به بازار عرضه می‌کند، اما شرکت با چالش‌هایی زیادی روبروست و مدیریت آن نیازمند صرف زمان کافی و برنامه‌ریزی دقیق است.

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک چه برنامه‌هایی برای آینده توییتر در سر دارد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید