ایلان ماسک به دنبال تعیین یک رهبر جدید برای توییتر است - تکفارس 
ایلان ماسک به دنبال تعیین یک رهبر جدید برای توییتر است - تکفارس 
ایلان ماسک به دنبال تعیین یک رهبر جدید برای توییتر است - تکفارس 

ایلان ماسک به دنبال تعیین یک رهبر جدید برای توییتر است

افشین نوری
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - 18:23
ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر قصد دارد به جای خود شخص دیگری را برای این سمت انتخاب کند و این موضوع با توجه به اظهار نگرانی سهامداران تسلا مبنی بر عدم توجه ماسک به این شرکت قوت گرفته است.

ماسک اخیرا گفته بود که قصد دارد زمان کمتری در توییتر صرف کند و به نظر می رسد با توجه به آشفتگی زیادی که بعد از سرکار آمدن او در توییتر ایجاد شد تصمیم او برای دخالت کمتر در امور اجرایی این شرکت جدی است.  حالا به نظر می‌رسد که او به دنبال شخص دیگری برای پست مدیرعاملی توییتر است و احتمالا به زودی ساختار جدید سازمانی این شرکت را اعلام خواهد کرد

جک دورسی میرعامل سابق توییتر گفته است که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به این شرکت ندارد در حال حاضر شرکت اختصاصی خودش را دارد و در حال مدیریت آن است. از زمان روی کار آمدن ایلان ماسک در توییتر، سهامداران تسلا اظهار نگرانی کرد‌ه‌اند که شاید او نتواند زمان کافی برای مدیریت این شرکت خودروسازی داشته باشد.

به هر حال، هر کس که جانشین ماسک در توییتر  شود با مشکلات سختی برای مدیریت این شرکت مواجه خواهد بود و مجبور است که برنامه های ماسک را به دقت اجرا کند. توییتر این روزها با مشکلات متعددی روبرو است و از طرفی قرار است تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند و از طرفی هم قصد دارد که روش‌های کسب درآمد خود را متنوع‌تر کند. این شرکت برای مثال می‌خواهد با راه‌اندازی نسخه جدید توییتر آبی با هزینه اشتراک ۸ دلار در ماه  بخشی از هزینه های خود را جبران کند. این نسخه هنوز عرضه نشده است، اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 توییتر همچنین قصد دارد اکانت های رسمی مثل سازمان‌های دولتی و خبرگزاری‌ها را با یک تیک خاکستر Official  از اکانت‌های با تیک آبی متمایز کند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم ماسک چه برنامه هایی در سر دارد و چگونه آن‌ها را اجرایی خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید