آیپد پرو M2 امکان فیلم برداری در حالت ProRes را ندارد - تکفارس 
آیپد پرو M2 امکان فیلم برداری در حالت ProRes را ندارد - تکفارس 
آیپد پرو M2 امکان فیلم برداری در حالت ProRes را ندارد - تکفارس 

آیپد پرو M2 امکان فیلم برداری در حالت ProRes را ندارد

مهدی حلوائی
۹ آبان ۱۴۰۱ - 12:03
آپید پرو

اپل در ماه جاری میلادی نسخه‌ی جدید تبلت آیپد پرو را با تراشه‌ی M2 معرفی کرد و حالا این تبلت سرانجام به بازار عرضه شده است. با این وجود، گزارش‌های جدید به عدم توانایی این تبلت در ضبط ویدیو در حالت ProRes اشاره داشته‌اند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش خبرگزاری MacRumors، گزینه‌ی ضبط ویدیو در حالت ProRes هنگام استفاده از اپلیکیشن دوربین اختصاصی اپل در نسخه‌ی جدید آیپد پرو وجود ندارد. حالت ProRes، فرمت ویدیویی جدیدی است که جزئیات بیشتری را به نمایش گذاشته و گزینه‌های بیشتری را برای ویرایش ویدیوها در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این یکی از بهترین فرمت‌های ویدیویی در بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بوده که با عرضه‌ی سری آیفون ۱۳ در دسترس قرار گرفته است.

آیپد پرو اولد

حالت ProRes معمولاً به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است و کاربران باید از بخش تنظیمات اپلیکیشن دوربین به‌طور دستی آن را فعال کنند. ویدیوهای ضبط‌شده توسط این ویژگی کیفیت بسیار بالایی دارند اما با این وجود، فضای زیادی از حافظه‌ی دستگاه را اشغال می‌کنند.

گفته می‌شود که حالت ProRes تنها در اپلیکیشن دوربین اختصاصی اپل در دسترس نیست و اپلیکیشن‌های دیگر امکان استفاده از آن را فراهم کرده‌اند. از این رو ممکن است که اپل نیز این قابلیت را در آینده به اپلیکیشن یادشده اضافه کند. در حال حاضر اپل هنوز هیچ گزارشی را در خصوص این مشکل منتشر نکرده است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید