اپل آیپد ۱۶ اینچی را سال آینده به بازار عرضه می کند - تکفارس 
اپل آیپد ۱۶ اینچی را سال آینده به بازار عرضه می کند - تکفارس 

اپل آیپد ۱۶ اینچی را سال آینده به بازار عرضه می کند

مهدی حلوائی
۵ آبان ۱۴۰۱ - 09:04
آیپد

بر اساس گزارش خبرگزاری The Information، اپل نسخه ۱۶ اینچی آیپد را در دست ساخت دارد و قرار است که این محصول را در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

مطالب مرتبط:

هرچند که تا به حال گمانه‌زنی‌هایی متعددی در خصوص نسخه‌ی ۱۴ و ۱۵ اینچی آیپد منتشر شده اما این اولین باری است که اطلاعاتی در خصوص نسخه‌ی ۱۶ اینچی این تبلت فاش می‌شود. مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور، اخیراً اعلام کرده بود که اپل نسخه‌ی بزرگ‌تر از ۱۵ اینچ آیپد را در یک یا دو سال آینده روانه‌ی بازار می‌کند و راس یانگ (Ross Young) نیز علاوه بر تایید این موضوع، به عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۴.۱ اینچی آیپد پرو با نمایشگر مینی الی دی در سال ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

آیپد

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی در حال حاضر بزرگ‌ترین تبلت شرکت اپل است اما بدون شک یک تبلت بزرگ‌تر با استقبال خوبی از سوی طراحان حرفه‌ای روبه‌رو خواهد شد. آیپد ۱۶ اینچی همچنین امکان استفاده‌ی بهتر از قابلیت استیج منیجر (Stage Manager) سیستم‌عامل آیپد او اس ۱۶ را فراهم خواهد کرد. این ویژگی، سوییج‌کردن بین اپلیکیشن‌ها و صفحه‌های مختلف را آسان‌تر کرده است.

اپل ماه گذشته نسخه‌ی جدید آیپد را با درگاه USB-C به بازار عرضه کرد اما این محصول قیمت نسبتاً بالایی داشته (۴۴۹ دلار) و در واقع با در نظرگرفتن کیبورد بی‌سیم و قلم هوشمند آن، قیمتی مشابه مک بوک ایر M1 دارد. هرچند که عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۶ اینچی از نظر قیمتی می‌تواند فاصله‌ی خوبی را بین نسخه‌های مختلف آیپد ایجاد کند اما این موضوع کماکان مشکل نبود نسخه‌ی ارزان‌ این تبلت را رفع نخواهد کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید