مشخصات باتری و دوربین گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 
مشخصات باتری و دوربین گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 
مشخصات باتری و دوربین گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 

مشخصات باتری و دوربین گلکسی A54 فاش شد

افشین نوری
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 15:38
سامسونگ گلکسی a53

سامسونگ ظاهرا در حال کار روی گوشی جدیدی به نام گلکسی A54 است و حالا اطلاعات بیشاری درباره آن فاش شده است که دید بهتری از این ‌‌گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد‌ 

طبق اطلاعات امروز، گلکسی A54 تغییراتی در بخش دوربین و باتری نسبت به مدل گلکسی A53 خواهد داشت و از یک باتری ۴۹۰۵ میلی‌آمپرساعتی به جای باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. ضمناً از آنجاییکه گلکسی A53 در تبلیغات خود از عبارت ۵,۰۰۰mAh‌ برای باتری خود استفاده کرده بود، احتمالا گلکسی A54 نیز با عبارت باتری ۵,۱۰۰mAh تبلیغ خواهد شد. 

از طرف دیگر، گلکسی A54 به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی A53 از یک دوربین ۵۰ مگاپیگسلی بهره خواهد برد و در کنار ان از یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 

هنوز مشخصات نمایشگر و تراشه این گوشی مشخص نیست اما ما می‌دانیم که ‌گلکسی A53 از نمایشگر  ۶.۵ اینچی SuperAMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت بهره می‌برد و تراشه آن از نوع اگزینوس ۱۲۸۰ است. این گوشی دارای حداکثر ۸ گیگابایت رم و‌ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید