نسخه پولی واتساپ در راهست - تکفارس 
نسخه پولی واتساپ در راهست - تکفارس 
نسخه پولی واتساپ در راهست - تکفارس 

نسخه پولی واتساپ در راهست

افشین نوری
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 20:25
واتساپ

متا قصد دارد با پولی کردن واتساپ از این شبکه اجتماعی کسب درآمد کند. ظاهرا این شرکت در حال تست نسخه‌ای به نام واتساپ پریمیوم است که قابلیت‌های منحصربه‌فردی خواهد داشت. البته نباید فراموش کرد که واتساپ تا قبل از خرید آن توسط متا در سال ۲۰۱۴ پولی بود.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که واتساپ خود را برای معرفی نسخه پولی امتده می‌کند که هم‌اکنون در مرحله تست آن است و احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. طبق این گزارش، کاربران نسخه پریمیوم قادر خواهند بود لینک‌های تماس شخصی مثل https://wa.me/GizChina درست کنند.

این لینک‌ها هر سه ماه یکبار قابل تغییر خواهند بود، اما لینک‌های قبلی همچنان برای سایر کاربران قابل دسترس خواهند بود. این ویژگی می‌توان برای کسب‌وکارها مفید باشد. شما همچنین در نسخه پریمیوم قادر به اضافه کردن ۱۰ دستگاه به اکانت اصلی خود خواهید بود.

در حال حاضر اکثر اپلیکیشن‌های اجتماعی دارای نسخه پولی هستند و مثلا می‌توان به تلگرام و توییتر اشاره کرد که سعی کرده‌اند از این طریق کسب درآمد کنند. حالا واتساپ نیز به دنبال آن است که چنین سرویسی ارایه کند و هنوز معلوم نیست که بازخورد کاربران نسبت به این سرویس چه خواهد بود.

نظر شما درباره راه‌اندازی نسخه پولی برای واتساپ چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید