اولین تصاویر آیفون ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر آیفون ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر آیفون ۱۴ پرو فاش شد - تکفارس 

اولین تصاویر آیفون ۱۴ پرو فاش شد

افشین نوری
۹ شهریور ۱۴۰۱ - 10:15
آیفون ۱۴

در حالیکه حدود یک هفته تا زمان معرفی سری آیفون ۱۴ باقی مانده است، تصاویر واقعی مدل پرو این سری فاش شده است که طراحی نهایی آن‌ را به ما نشان می‌دهد. 

این تصاویر که توسط یک افشاگر مطرح به نام DuanRui منتشر شده‌اند یک مدل آیفون ۱۴ پرو را نشان می‌دهند در آن به جای ناچ‌ از طراحی هول پانچ‌ استفاده شده است. همچنین در تصویر دیگری، رنگ‌بندی سری آیفون ۱۴ به نمایش گذاشته شده است که یک رنگ جدید بنفش را برای آن نشان می‌دهد. ویژگی اصلی این رنگ آن خواهد بود که از زوایای مختلف به رنگ‌های متفاوت دیده خواهد شد. ‌

آیفون ۱۴

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید سیستم هول پانچ آیفون ۱۴ پرو از نوع دوگانه است که یکی از آن‌ها دایره‌ای و دیگر قرصی‌شکل است. ضمن اینکه سایز این حفره‌ها بزرگتر از آن چیزی است که قبلا تصور می‌شد و احتمالا اپل از قطعات بیشتری در این حفره‌ها برای دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی استفاده خواهد کرد. البته این طراحی ظاهرا فقط در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ استفاده خواهد شد و مدل‌های غیر پرو همچنان از طراحی ناچ‌ بهره خواهند برد.  

همچنین گفته می‌شود‌ امسال مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به حای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد و برای اولین بار قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را ارایه خواهند کرد. 

آیفون ۱۴

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل در نهایت گوشی‌های این سری را با چه مشخصات و طراحی معرفی می‌کند. نظر شما درباره تصاویر فوق چیست؟

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید