آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از دوربین فوق عریض جدیدی بهره می برند - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از دوربین فوق عریض جدیدی بهره می برند - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از دوربین فوق عریض جدیدی بهره می برند

مهدی حلوائی
۸ شهریور ۱۴۰۱ - 14:20
آیفون 14 پرو

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیل‌گر مشهور، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس به دوربین فوق عریض جدیدی مجهز شده‌اند. این دوربین دارای سایز بزرگ‌تری بوده که امکان دریافت نور بیشتر را فراهم می‌کند. از این رو انتظار می‌رود که عملکرد دوربین فوق عریض نسخه‌‌های پروی آیفون ۱۴ در محیط‌های کم‌نور در مقایسه با پرچمداران قبلی اپل بهتر باشد.

دوربین فوق عریض گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس از سایز پیکسل ۱ میکرومتر بهره می‌برند اما گفته می‌شود که سایز پیکسل دوربین فوق عریض آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ۱.۴ میکرومتر است. این دوربین حدود ۷۰ درصد گران‌تر از دوربین فوق عریض گوشی‌های قبلی اپل است و از این رو قیمت نهایی گوشی‌های یادشده نیز بیشتر از قبل خواهد بود.

آیفون 14

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده است که شرکت‌های سونی، VCM، لارگان و ال جی وظیفه‌ی تامین دوربین‌های سری آیفون ۱۴ را بر عهده دارند. گفته می‌شود که اپل در نسخه‌های پروی آیفون ۱۴ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت فیلم‌برداری ۸K استفاده کرده است اما دیگر نسخه‌های این گوشی‌ها از دوربین مشابه آیفون ۱۳ بهره می‌برند.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون ۱۳ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید