آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون XR خواهد بود - تکفارس 
آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون XR خواهد بود - تکفارس 
آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون XR خواهد بود - تکفارس 

آیفون SE 4 احتمالاً شبیه به آیفون XR خواهد بود

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۱ - 19:03
آیفون SE 2022

همانطور که می‌دانید اپل امسال یک مدل آیفون SE با طراحی مشابه به آیفون ۸ معرفی کرد و ظاهرا قصد دارد در ماه‌های آینده نیز یک آیفون SE جدید با طراحی کاملا متفاوت معرفی کند.

امروز یک یوتیوبر معروف به نام جان پروسر اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی فاش کرده و گفته است که این گوشی از همان فرم‌فکتور آیفون XR استفاده خواهد کرد. پروسر ادعا کرده است که طراحی آیفون SE 4 شبیه به آیفون XR خواهد بود و مثل این گوشی دارای یک ناچ در بالای خود خواهد بود و هیچ دکمه هوم نخواهد داشت. ضمنا حاشیه‌های اطراف آن بسیار باریکتر خواهد بود. 

اپل امسال آیفون SE را با یک ‌نمایشگر  ۴.۷ اینچی معرفی کرد  که در مقایسه با نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون XR بسیار کوچک بود. ضمن اینکه آیفون XR دارای باتری بزرگتری است و در کل مزیت‌های خوبی نسبت به آیفون SE کنونی دارد. 

البته هر دو گوشی آیفون SE 2022 و آیفون XR از دوربین‌های مشابهی استفاده می‌کنند و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت آن‌ها و یک دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی در جلوی آن‌ها وجود دارد. بنابراین، آیفون SE بعدی اپل ممکن است از دوربین‌های مشابه یا دوربین‌های بهتری استفاده کند یا اینکه بهبودهای نرم‌افزاری قابل‌توجهی را ارائه کند.

اطلاعات امروز دید بسیار خوبی نسبت به آیفون SE بعدی اپل در اختیار ما قرار می‌دهند و باید ببینیم اپل در نهایت این گوشی را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید