بخش پادکست به توییتر اسپیسز اضافه شد - تکفارس 
بخش پادکست به توییتر اسپیسز اضافه شد - تکفارس 
بخش پادکست به توییتر اسپیسز اضافه شد - تکفارس 

بخش پادکست به توییتر اسپیسز اضافه شد

مهدی حلوائی
۴ شهریور ۱۴۰۱ - 20:08
توییتر

توییتر امروز بخش پادکست را به سرویس اسپیسز (Spaces) اضافه کرد. این ویژگی مدتی پیش به‌صورت رسمی معرفی شده بود و پیش‌بینی می‌شد که به عنوان سرویسی جدا در دسترس قرار بگیرد اما حالا توییتر آن را با سرویس اسپیسز ادغام کرده است.

توییتر برای اطمینان از ادغام صحیح بخش پادکست‌ها با اسپیسز، این سرویس را از نو طراحی کرد تا کاربران بتوانند بخش‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنند. حالا محتوای توییتر اسپیسز قابل دسته‌بندی بوده و کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر خود را بر اساس موضوعات مختلفی مانند موزیک، اخبار، ورزش و سایر موارد دسته‌بندی کنند.

علاوه بر این، کاربران امکان دسترسی به محتوای زنده و ضبط‌شده و همچنین لایک‌کردن پادکست‌ها را خواهند داشت و توییتر نیز با بررسی بازخوردها، پادکست‌های پیشنهادی را برای آن‌ها به نمایش در خواهد آورد. در حال حاضر بخش پادکست‌ها در بسیاری از سرویس‌ها و پلتفرم‌های دیگر نیز ارائه شده است اما بدون شک عرضه‌ی آن برای توییتر اسپیسز خبر خوبی برای کاربران این سرویس می‌باشد.

نظر شما در مورد توییتر اسپیسز چیست؟ به‌نظر شما توییتر باید چه قابلیت‌های جدیدی را به این سرویس اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید